Zimowa aktywacja marki Lay’s z agencją Ewesa

Agencja Ewesa odpowiadała za kreację i realizację eventu w ramach akcji marki Lay’s (PepsiCo), w której głównym motywem były „uśmiechnięte paczki Lay’s".

W Zakopanem stanęła tajemnicza winda z uśmiechniętym przyciskiem. Po naciśnięciu przycisku, drzwi otwierały się, a po drugiej stronie uśmiechali się znani polscy influencerzy prosto z… molo w Sopocie. Zaskoczeni konsumenci mieli możliwość zarówno rozmowy i wspólnych żartów ze znanymi Youtuberami - Jelenimi Jajami, jak i spróbowania przekąsek Lay’s. Trzech pozytywnych i zwariowanych chłopaków: Piotr Jeleń, Michał Floriańczyk i Sebastian Ferlei dbało o to, aby ich uśmiech trafił prosto na twarze zaskoczonych konsumentów w Zakopanem, dzięki uśmiechnietym paczkom Lay’s.
Wydarzenie zostało zrealizowane 24 stycznie w godzinach 9:00 - 18:00 i cieszyło się dużym zainteresowaniem konsumentów zarówno w Sopocie na molo, jak i w Zakopanem na Krupówkach.
W ramach aktywacji marki działa akcja pomocy potrzebującym. Teraz przykładając uśmiechniętą paczkę Lay’s do twarzy, robiąc sobie zdjęcie i udostępniając je na portalu społecznościowym z #usmiechnijsiezlays, przekazujemy 1zł na wybrane fundacje charytatywne (usmiechnijsiezlays.lays.pl).
Za kreację, realizację eventu, jak i produkcję filmu odpowiadała agencja Ewesa. Natomiast cała aktywacja Lay’s została zrealizowana przy współpracy z agencjami: VML, BBDO Warszawa, Media Direction OMD oraz Questia.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl