Berm dla PayPal. Konferencja „E-commerce bez granic”

Agencja Berm Creative Production Group odpowiadała za kreację i kompleksową organizację spotkania dyskusyjnego PayPal dla młodych przedsiębiorców – konferencji „E-commerce bez granic”. Wydarzenie zostało zorganizowane przy współpracy z Clue PR.

Konferencja odbyła się w Reducie Banku Polskiego w Warszawie. Uczestnicy otrzymali możliwość skorzystanie z wiedzy i rad zarówno tych, którzy potrafią sprzedawać na światowych rynkach, ale również grona ekspertów ze wszystkich dziedzin wspierających eksport zagraniczny.
Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez PayPal celem strategicznym dla 9 proc. przedsiębiorców jest sprzedaż za granicę, a najważniejszymi rynkami eksportowymi dla polskich firm są Stany Zjednoczone, Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Austria, Kanada, Hiszpania oraz Szwecja. Co ciekawe większość polskich przedsiębiorców na rynkach zagranicznych to małe, młode organizacje, należące jednak do kategorii firm przyszłości tj.: dobra cyfrowe, spersonalizowana moda, czy specjalistyczne/naturalne kosmetyki.

Gospodarzem panelu został dyrektor generalny PayPal w Europie Północnej i Środkowej – Matt Komorowski a w odpowiedziach na nurtujące przedsiębiorców pytania wspierali go eksperci e-commerce – eBay, Google, InPost, DaWanda oraz Facebook.
Bohaterami spotkania byli natomiast przedstawiciele trzech polskich sturt-up’ów - firma Taff.one, oferująca spersonalizowaną odzież sportową, Spox Sox, sprzedająca oryginalne i kolorowe skarpetki, czy Noble Lashes, zajmująca się akcesoriami do sztucznych rzęs. Wszyscy zgodnie podkreślali, że kluczem do sukcesu w dziedzinie eksportu zagranicznego własnych produktów jest ich oryginalność, umiejętność znalezienia niszy oraz pasja. Pozostałe narzędzia umożliwiające wyruszenie na podbój światowych rynków, jak wskazywali eksperci, są już gotowe i łatwo dostępne, a co najważniejsze nadal są rozwijane, tak aby jeszcze efektywniej wspierać polskich przedsiębiorców.
Najpopularniejszą potrzebą polskich małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą prowadzić ekspansję międzynarodową, jest – jak wskazuje badanie przeprowadzone dla PayPal – kwestia pozyskania zaufanych partnerów za granicą (29 proc.) oraz zdobycia wiedzy na temat zagranicznych rynków i panujących na nich zwyczajów biznesowych (19 proc.).
Uczestnicy panelu, w swobodnej atmosferze całego spotkania, chętnie pytali ekspertów o możliwości wsparcia ich biznesów czy konkretne rozwiązania dla problemów na rynkach zagranicznych, z którymi już się zetknęli. Bohaterowie wydarzenia opowiadali natomiast na pytania o swoje największe wyzwania, sposoby radzenia sobie z klientem zagranicznym oraz plany na przyszłość.
 

Całości spotkania dopełniła część networkingowa, w trakcie której organizator zapewnił poczęstunek.
Za koncepcje kreatywną odpowiadał Andrzej Wyszomirski, a za produkcję Olga Zalewska.
Konferencja odbyła się 7 marca 2017r.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl