Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Realizacje

Berm dla PayPal. Konferencja „E-commerce bez granic”

Agencja Berm Creative Production Group odpowiadała za kreację i kompleksową organizację spotkania dyskusyjnego PayPal dla młodych przedsiębiorców – konferencji „E-commerce bez granic”. Wydarzenie zostało zorganizowane przy współpracy z Clue PR.

Konferencja odbyła się w Reducie Banku Polskiego w Warszawie. Uczestnicy otrzymali możliwość skorzystanie z wiedzy i rad zarówno tych, którzy potrafią sprzedawać na światowych rynkach, ale również grona ekspertów ze wszystkich dziedzin wspierających eksport zagraniczny.
Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez PayPal celem strategicznym dla 9 proc. przedsiębiorców jest sprzedaż za granicę, a najważniejszymi rynkami eksportowymi dla polskich firm są Stany Zjednoczone, Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Austria, Kanada, Hiszpania oraz Szwecja. Co ciekawe większość polskich przedsiębiorców na rynkach zagranicznych to małe, młode organizacje, należące jednak do kategorii firm przyszłości tj.: dobra cyfrowe, spersonalizowana moda, czy specjalistyczne/naturalne kosmetyki.

Gospodarzem panelu został dyrektor generalny PayPal w Europie Północnej i Środkowej – Matt Komorowski a w odpowiedziach na nurtujące przedsiębiorców pytania wspierali go eksperci e-commerce – eBay, Google, InPost, DaWanda oraz Facebook.
Bohaterami spotkania byli natomiast przedstawiciele trzech polskich sturt-up’ów - firma Taff.one, oferująca spersonalizowaną odzież sportową, Spox Sox, sprzedająca oryginalne i kolorowe skarpetki, czy Noble Lashes, zajmująca się akcesoriami do sztucznych rzęs. Wszyscy zgodnie podkreślali, że kluczem do sukcesu w dziedzinie eksportu zagranicznego własnych produktów jest ich oryginalność, umiejętność znalezienia niszy oraz pasja. Pozostałe narzędzia umożliwiające wyruszenie na podbój światowych rynków, jak wskazywali eksperci, są już gotowe i łatwo dostępne, a co najważniejsze nadal są rozwijane, tak aby jeszcze efektywniej wspierać polskich przedsiębiorców.
Najpopularniejszą potrzebą polskich małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą prowadzić ekspansję międzynarodową, jest – jak wskazuje badanie przeprowadzone dla PayPal – kwestia pozyskania zaufanych partnerów za granicą (29 proc.) oraz zdobycia wiedzy na temat zagranicznych rynków i panujących na nich zwyczajów biznesowych (19 proc.).
Uczestnicy panelu, w swobodnej atmosferze całego spotkania, chętnie pytali ekspertów o możliwości wsparcia ich biznesów czy konkretne rozwiązania dla problemów na rynkach zagranicznych, z którymi już się zetknęli. Bohaterowie wydarzenia opowiadali natomiast na pytania o swoje największe wyzwania, sposoby radzenia sobie z klientem zagranicznym oraz plany na przyszłość.
 

Całości spotkania dopełniła część networkingowa, w trakcie której organizator zapewnił poczęstunek.
Za koncepcje kreatywną odpowiadał Andrzej Wyszomirski, a za produkcję Olga Zalewska.
Konferencja odbyła się 7 marca 2017r.

18 kwi 2017
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.