Agencja TRS ponownie dla Lotte E. Wedel
Agencja TRS zorganizowała dla Lotte Wedel Krajową Konferencję Sprzedaży i Marketingu 2018. Spotkanie odbyło się w hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi i w czterech przyległych halach Klubu Wytwórnia.
Zadaniem agencji oprócz znalezienia i zakontraktowania odpowiedniego na wydarzenie veneu było stworzenie koncepcji kreatywnej, scenografii i obsługi techniczno-logistycznej imprezy.
Koncepcja oparta została na najważniejszym dla wedlowskich czekolad składniku, jakim jest ziarno kakaowca. Sprowadzane z Ghany ziarna i owoce tej rośliny zostały zobrazowane w scenografii w postaci przestrzennej instalacji, na której odbyło się inspirujące laser & light show. Jego uzupełnieniem był stworzony na tę okazję film, który głosem Krystyny Czubówny opowiadał historię powstania kakao z Ghany i prezentował siłę marki E.Wedel.
Zainstalowano trzy ekrany diodowe o łącznej powierzchni 40 mkw. Ich nietypowa aranżacja pozwoliła na akcentowanie wystąpień, które odbywały się na okrągłej podświetlanej scenie. Wystąpiło prawie 30 prelegentów.
Podczas wieczornej części wydarzenia odbyła się uroczysta gala, w jej programie znalazły się m.in. pokaz barmański z wykorzystaniem efektów pirotechnicznych oraz występ zespołu coverowego.
Równolegle do głównego wydarzenia uruchomiona została Strefa Kakaowca, w której można było z bliska przejrzeć się drzewom kakaowca, ich owocom i ziarnom. Konferencję i galę poprowadził Tomasz Kammel.
Podczas wydarzenia przedstawiciele zarządu spółki oraz pracownicy działu marketingu i sprzedaży, omówili i przeanalizowali działania w minionym roku, a także zapowiedzieli plany na przyszłe miesiące.
Na zakończenie wydarzenia dnia drugiego agencja zorganizowała spotkania integrujące nawiązujące do Ghany. Uczestnicy zostali podzieleni na trzy grupy, w których odbyli warsztaty gry na bębnach afrykańskich, aby na finał stworzyć jedną wspólną orkiestrę.