Nowe urządzenia w ofercie Brill AV Media

Brill AV Media poszerzyła ofertę skierowaną do organizatorów eventów o nowe urządzenia. Firma podkreśla także współpracę w ramach oneAVteam, dzięki której m.in. możliwy jest dostęp do dużej gamy rozwiązań.

Nowością w ofercie Brill AV Media są urządzenia Robe BFML Blade – ruchome głowy dające moc 250 000 luksów w odległości pięciu metrów oraz równą plamę światła, jaka jest oczekiwana po konstrukcji typu profil. Pomimo swojej mocy i – jak zaznacza producent – kompletu niezbędnych atrybutów, każda waży tylko 36 kg i wytwarza niewiele ciepła. BMFL Blade posiada tarczę rotacyjnych oraz statycznych gobo, które mogą być wykorzystane zarówno do świecenia struktur, jak i tworzenia efektów w przestrzeni. – Do tego dwie tarcze z filtrami barwnymi. Jedna z kolorami nasyconymi, druga korekcyjnymi. Ważnym jest, że w tak bogatej konstrukcji znalazło się też miejsce na tarczę animacji. Bardzo szybki zoom w dużym zakresie. Zdumiewający jest również dimmer, który rozłożył na łopatki konkurencyjne urządzenia renomowanych producentów, które testowaliśmy przed zakupem. Dimmer w najniższych wartościach jest płynny aż do zamknięcia, żadnych drgań oraz skoków – co jest bardzo istotne przy realizacjach kamerowych. Obalony został również mit o prędkości ruchu BMFLa. Urządzenie jest zdecydowanie szybsze od konkurentów, a system EMS pozwala zachować łagodne wyhamowanie przy szybkim ruchu. Może stanowić zamiennik dla tradycyjnych follow spotów. Producent ma w ofercie akcesoria (uchwyty oraz panele sterowania), które pozwalają używać BMFLa jako spota prowadzącego. Wisienką na torcie jest system noży kadrujących. Dzięki nim możemy kształtować plamę, tak jak chcemy. Wycinać proste formy geometryczne oraz usuwać niepożądane światło z ekranu, elementów scenografii  – podkreśla Marcin „Żarówa” Gościniak z Brill AV Media.
Gloshine LM 3.91 to nowa dioda w ofercie Brilla, którą można zakrzywiać na potrzeby niestandardowych ekranów. – Dysponujemy 100 mkw., a przy współpracy z naszymi partnerami możemy zainstalować ekrany o łącznej powierzchni 200 mkw. – mówi Michał Czerniak, dyrektor zarządzający i wiceprezes zarządu Brill AV Media Sp. z o.o. – W ramach poszerzania oferty powiększyliśmy także o 50 proc. nasze zasoby zestawów głośnikowych D&B Q1. W magazynie pojawiły się również kolejne urządzenia Robe Pointe – jasne i bardzo szybkie głowy, pozwalające na wyświetlanie gobo i sterowanie wiązką światła w celu uzyskania niezwykłych efektów wizualnych. Te i kolejne planowane zakupy pozwolą nam sprostać oczekiwaniom klientów w rozpoczynającym się gorącym sezonie – podsumowuje Michał Czerniak.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl