Zakładki jasne 2

MP Power Awards

Szymon Kobusiński: Zawsze muszę mieć chwilę...

Tradycyjnie laureatów plebiscytu MP Power 12 i konkursu Kreatywny Roku...

MP Power Night 2018 – siódmy finał MP Power...

Podczas MP Power Night – finału MP Power Awards® 2018 i konkursu...

MP Power Awards® 2018 – nagrody branży...

Podczas MP Power Night – finału MP Power Awards® i konkursu towarzyszącego...
 
A A
Media o nas

EventMapa.pl: Wszystko się kręci wokół meeting plannera

Piotr Cieślak, Dyrektor Zarządzający Portal MeetingPlanner.pl

 

W kwietniu zakończyła się kolejna inicjatywa portalu MeetingPlanner.pl - konkurs MP Inspired, a już planujemy kolejne. W centrum naszego zainteresowania zawsze jest meeting planner, czyli przedstawiciel istniejącego, choć w Polsce mało usankcjonowanego zawodu. Z myślą o nim, portal stworzył szereg cyklicznych przedsięwzięć, takich jak ranking najlepszych hoteli konferencyjnych - MP Recommended, którego pierwsza edycja odbyła się w zeszłym roku.

 

Inny cykl to mający swoją niedawną premierę study tour - MP Experience. Sztandarową propozycją portalu są spotkania w formule MP Fast Date, które towarzyszą wielu naszym przedsięwzięciom. Właśnie zakończony MP Inspired, to konkurs na najbardziej inspirującą informację prasową roku 2010.

 

Ideą, która przyświecała konkursowi MP Inspired była chęć wydobycia dobrych pomysłów i funkcjonalnych rozwiązań z ukrycia. Rozumiemy, że organizatorzy muszą niejednokrotnie chronić scenariusze swoich imprez lub realizują wydarzenia na zlecenie klientów zewnętrznych i nie zawsze mogą lub chcą dzielić się szczegółami. Ale właśnie w szerokiej wymianie doświadczeń, zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych widzimy narzędzie do rozwoju branży.

 

Podczas Konkursu MP Inspired zależało nam na zaangażowaniu jak największej liczby uczestników, stąd aż 3 kategorie uczestników uprawnionych do nadsyłania informacji: Obiekty, Usługi, Artyści. Jednym z naszych celów, było zaktywizowanie również mniejszych, ale wcale nie mniej ważnych graczy na tym rynku.

 

Znamy już laureatów Konkursu. Co ważne wyboru dokonali sami meeting plannerzy, czyli profesjonaliści branży spotkań, z pomocą Rady Programowej portalu MeetingPlanner.pl, która jest ciałem doradczym złożonym z przedstawicieli tego rynku. Kluczowym kryteriami wyboru najlepszych informacji prasowych 2010 r. były użyteczność, a także innowacyjność i kreatywność opisywanych usług bądź wydarzeń.

 

Dla laureatów z pewnością przydatna okaże się nagroda w postaci Pakietu e-PR, wspomagającego działalność PR danej firmy. Produkt ten wspomaga działania PR firmy, poprzez dotarcie z informacjami prasowymi do wyselekcjonowanej listy dziennikarzy.

 

Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek Zwycięzcom oraz medali Nominowanym nastąpi podczas majowego spotkania MP Experience, na które już teraz serdecznie zapraszamy.

27 kwi 2011
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 

Pliki do pobrania

 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.