Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Oferty pracy

KEY ACCOUNT MANAGER

Miasto: Warszawa
Czas trwania rekrutacji: 06 czer 2017 - brak

Opis firmy

Jesteśmy firmą działającą w branży turystycznej od ponad 10 lat. Obsługujemy największe imprezy sportowe (triathlon, bieganie, kolarstwo) w Polsce i Hiszpanii w zakresie usług turystycznych oraz sport concierge. Organizujemy aktywne i sportowe wyjazdy firmowe, programy sportowe dla pracowników, obozy triathlonowe dla amatorów i zawodowców. Obsługujemy związki sportowe, organizujemy podróże reprezentantów Polski na zawody i zgrupowania na całym świecie.

Opis stanowiska

Do naszego biura w  Warszawie poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko. Nie oczekujemy pracy na akord od 8 do 16 w biurze przez 5 dni w tygodniu. Oczekujemy takiego zaangażowania i sposobu pracy, który umożliwi zoptymalizowanie wyników.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Przygotowanie własnych ofert, sprzedaż i realizacja wyjazdów sportowo-rekreacyjnych ora wyjazdów incentive w Polsce i za granicą.
- Follow-up do aktualnych klientów firmy, umawianie spotkań handlowych, badanie potrzeb, prowadzenie prezentacji.
- Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych.
- Sporządzanie umów i podejmowanie działań rejestrowych zamówień.
- Działania marketingowe związane z promocją własnych ofert.
- Współpraca i pomoc przy realizacjach imprez i wyjazdów organizowanych przez innych członków zespołu.

WYMAGANIA

Poszukujemy osoby doświadczonej sprzedażowo i realizacyjnie w branży eventowej i sportowej, obytej z tą tematyką, swobodnie czującej się w świecie sportu, posiadającej dobre relacje z klientami korporacyjnymi. Kandydata powinna cechować bardzo duża samodzielność i odpowiedzialność za własną pracę, chęć rozwoju i współtworzenia nowych produktów, dokładność i duże zwracanie uwagi na jakość pracy.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym lub account managera B2B.
- Znajomość branży turystycznej.
- Umiejętność tworzenia i prowadzenia prezentacji handlowych.
- Swobodna komunikacja w języku angielskim - głównie telefoniczna.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Mile widziane dodatkowe uprawnienia sportowe lub turystyczne.

 

OFERUJEMY

- Pracę w dobrej atmosferze, w młodym ambitnym zespole.
- Dużą samodzielność w działaniu i organizacji własnej pracy.
- Elastyczny czas pracy.
- W razie potrzeby samochód służbowy.
- Formę zatrudnienia do ustalenia.

 

Prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres:
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Pamiętaj o dołączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662.
- Wynagrodzenie podstawowe plus premia

 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.