Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Oferty pracy

JUNIOR BTL & EVENT MANAGER

Miasto: Warszawa
Czas trwania rekrutacji: 27 mar 2018 - brak

Opis firmy

Firma MICE Makers powstała w 2009 roku. Mimo, iż jesteśmy młodą firmą na rynku, mamy ponad 20-letnie doświadczenie, które zbieraliśmy pracując dla najbardziej rozpoznawalnych firm z branży. Cechuje nas profesjonalizm, rzetelność, terminowość i dbałość o szczegóły, nie zapominając o innowacyjnych pomysłach, zaangażowaniu i zaufaniu. Do każdego projektu podchodzimy z takim samym zapałem, pasją i entuzjazmem, dzięki czemu Klient wie, że nie będzie to kolejna szablonowa propozycja. Tworzymy zespół dbający, aby wspólnie się motywować do ciągłego rozwoju, podnoszenia jakości usług i poszukiwania nowych wyzwań. Różnorodność pomysłów często wywołują gorące „burze mózgów”. Są one kuźnią pomysłów i rozwiązań, które doceniają nasi Klienci: www.MICE-Makers.pl

Opis stanowiska

Szukamy młodych, ambitnych, kreatywnych i dynamicznych ludzi z pasją do stałej długoletniej współpracy. Osoby zaradne w trudnych i zaskakujących sytuacjach, nastawione na rozwój, edukację, ceniące odpowiedzialność. Potrzebujemy Wszechogarniającego Junior BTL & Event Managera, który chce na żywym organizmie zwanym organizacja eventów, nauczyć się zawodu w branży MICE. Twoim zadaniem będzie wsparcie naszego zespołu w realizacji aktualnych projektów i przygotowywaniu ofert na kolejne. Potrzebujemy wsparcia przy eventach jak i dystrybucji gadżetów wszelkiego rodzaju. Pracując dla nas będziesz musiał z pełnym zaangażowaniem wcielić się w rolę doradcy, która na odpowiednim poziomie podczas spotkań z Klientami będzie (re)prezentować firmę i cały jej zespół. Twoje pojawienie się w siedzibie Klienta ma być zapowiedzią, że wydarzy się coś fajnego i nieoczekiwanego w życiu firmy Klienta, aczkolwiek starannie przez nas zaplanowanego. Znajomość branży eventowej (MICE) mile widziane, reszty Cię nauczymy.

Wymagania

- znajomość programów graficznych: ma posłużyć brandingowi zgodnemu z wytycznymi Klienta i wybranym rodzajem gadżetu.
- umiejętność samodzielnej pracy, ale w zespole
- umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych i doświadczenie w sprzedaży
- sumienność, punktualność i otwartość
- łatwość / talent do nawiązywania kontaktów
- motywacja i zaangażowanie w osiąganiu postawionych celów
- umiejętność przewidywania działań kilka kroków naprzód

 

Oferujemy

- pracę w dobrze zmotywowanym i nastawionym na realizacje celów zespole
- pracę z ludźmi, którzy lubią to co robią
- wynagrodzenie adekwatne do wyników Twojej pracy + dodatki
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- służbowy telefon, laptop, mobilny Internet, korzystanie z samochodu służbowego
- pełną wyzwań ale i satysfakcji pracę na samodzielnym stanowisku
- kojarzenie faktów, wyciąganie wniosków i łączenie ich w spójną całość
- zaangażowanie i konsekwencja
- umiejętność słuchania i „szybki czas reakcji”
- dyspozycyjność, zaangażowanie i odporność na stres
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- doskonała organizacji pracy / prowadzenie kilku/kilkunastu projektów równolegle
- tworzenie ofert i kosztorysów
- asertywność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu
- zaradność życiowa w nieprzewidywanych sytuacjach
- prawo jazdy B i praktyczna umiejętność prowadzenia aut, w tym VAN

 

Mile widziane:
- praktyczna znajomość programów: Corel Draw, Photoshop, Illustrator, Acrobat, Adobe AfterEffect, Adobe Premiere Elements, MS Office
- znajomość zagadnień: Panton, RBG, CMYK, POS/POP, EXPO, BTL
- znajomość branży gadżetów reklamowych
 

Jeśli interesuje Cię praca przy organizacji wydarzeń firmowych i chcesz w szybkim czasie prowadzić samodzielne projekty, jesteś zdeterminowany do nauki wyślij nam swoją aplikację (CV + krótka informacja o sobie ze zdjęciem) na adres: .
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)". Przesłane CV i dane osobowe wykorzystane zostaną wyłącznie w trakcie procesu rekrutacji.

 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.