Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Oferty pracy

ASYSTENT BIURA/ SPECJALISTA DS. BACK OFFICE

Miasto: Warszawa
Czas trwania rekrutacji: 18 kwi 2018 - brak

Opis firmy

MeetingPlanner.pl, czołowe medium działające i skierowane do rynku branży spotkań, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Asystenta Biura/ Specjalisty ds. back office

Opis stanowiska

Poszukujemy osoby:

  • Z doświadczeniem w pracy administracyjnej
  • Zaangażowanej
  • Ambitnej i gotowej do nauki oraz rozwoju w ramach organizacji
  • Dyspozycyjnej
  • Samodzielnej w swoim obszarze zadań
  • Potrafiącej i lubiącej pracę zespołową przy jednoczesnym zakresie odpowiedzialności własnej
  • Otwartej na nowe wyzwania
  • Odpornej na stres
  • Powściągliwej i dyskretnej
  • W pracy skoncentrowanej na pracy
  • Potrafiącej działać skutecznie, również pod presją czasu


Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
 

  • Administracja biura:

a. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, zarówno tradycyjnej jak i mailowej
b. Koordynacja korespondencji pomiędzy właściwymi działami/osobami
c. Prowadzenie i pilnowanie kalendarza wydarzeń kluczowych dla działania firmy
d. Wprowadzanie dokumentów kosztowych do ewidencji firmy
e. Przygotowywanie dokumentów kosztowych dla księgowości
f. Przygotowywanie dokumentów pensyjnych w wyznaczonym zakresie
g. Przygotowywanie pism i innych dokumentów urzędowych
h. Obsługa dostawców usług biurowych i administracyjnych
i. Wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach
j. Współpraca i wsparcie pozostałych działów firmy
 

  • Wsparcie działu sprzedaży i realizacji wydarzeń oraz redakcji portalu w bieżących zadaniach:

a. Wsparcie w ramach obowiązków administracyjnych
b. Wysyłka zapytań ofertowych
c. Kontakt z klientami i kontrahentami
d. Wparcie przy przygotowaniu ofert i prezentacji
e. Redagowanie pism
f. Przygotowanie zestawień, raportów, tabel
g. Zbieranie informacji w wyznaczonym zakresie/przedmiocie
h. Wsparcie w przygotowaniach do organizowanych wydarzeń

Oferujemy:

  • Pracę w najlepszym medium branżowym
  • Pracę w ścisłym centrum Warszawy
  • Zgrany zespół współpracowników
  • Fajną, zdrową atmosferę
  • Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia


CV prosimy przesyłać na adres: , w temacie wspisując: CV - Asystent Biura/ Specjalista ds. back office

 

 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.