Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Oferty pracy

KOORDYNATOR DS. ORGANIZACJI KONGRESÓW I KONFERENCJI

Miasto: Warszawa
Czas trwania rekrutacji: 10 lip 2019 - brak

Opis firmy

NU Horizons to agencja działająca w branży MICE, która od 2006 roku wykonała 2500 realizacji. Ponad 25 tysięcy uczestników odwiedziło z agencją 120 krajów podczas wyjazdów motywacyjnych, kongresów, konferencji oraz eventów.

Opis stanowiska

Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będzie należało ofertowanie, planowanie, budżetowanie i realizacja wydarzeń konferencyjnych w Polsce, spotkań biznesowych oraz kongresów zagranicznych organizowanych przez klienta korporacyjnego. Będą to: 

- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji i kongresów w Polsce i zagranicą
- Odpowiedzialność za planowanie, realizację i ewaluację projektów
- Przygotowywanie kosztorysów, harmonogramów, informatorów dotyczących organizowanych spotkań, kongresów
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, dostawcami i podwykonawcami
- Dbałość o prawidłowy przebieg realizowanych projektów i nadzór nad realizacją budżetów kongresów
- Komunikacja i relacja z organizatorami/osobami zamawiającymi po stronie klienta
- Dokładne i terminowe zarządzanie danymi (w tym rejestracja uczestników na kongresy międzynarodowe) + koordynacja logistyczna wydarzenia
- Prowadzenie działań, wprowadzanie danych oraz komunikacja w systemie Cvent stworzonym dla specjalistów od spotkań i wydarzeń

Kwalifikacje, umiejętności i wiedza
- Doświadczenie w kompleksowym planowaniu i organizowaniu konferencji i kongresów
- Doskonałe umiejętności organizacyjne
- Zaangażowanie w wykonywany projekt i samodzielność w jego realizacji
- Systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu i realizacji wyznaczonych celów
- Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne
- Odpowiedzialność, terminowość w realizacji zadań, inicjatywa w działaniu
- Umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie
- Umiejętność negocjacji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (współpraca w międzynarodowym środowisku)
- Biegła obsługa pakietów: MS Office365, w tym Outlook, Word, Excel, Power Point
- Mile widziana znajomość i biegłość w Cvent – wprowadzanie danych, eRFP, raportowanie, budżetowanie
 
 
CV proszę przesłać na adres e-mail: i w temacie wpisując Kongresy
 
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Aplikacje nie zawierające jej nie będą rozpatrywane.
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.