Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Oferty pracy

PROJECT MANAGER

Miasto: Warszawa
Czas trwania rekrutacji: 21 lis 2019 - 08 gru 2019

Opis firmy

TravelReps reprezentuje na polskim rynku 32 zagraniczne firmy turystyczne z 60 krajów. Łączy biznesy polskich biur podróży z promowanymi przez TravelReps firmami.

Opis stanowiska

 

Opis stanowiska:

 

Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Project Managera należeć będzie:
•Kontakty z szeroko rozumianą branżą turystyczną w Polsce w celu promowania ofert zagranicznych klientów TravelReps w celu generowania zapytań do promowanych przez TravelReps klientów

•Kontakty z zagranicznymi dedykowanymi  klientami TravelReps
•Redagowanie newsletterów, postów w mediach społecznościowych i wiadomości do mediów,
•Organizowanie  różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych dla biur podróży w Polsce oraz za granicą ( fam trips)

 

 

Wymagania:


•Biegła znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków mile widziana
•Wykształcenie wyższe
•Umiejętność zarządzania relacjami
•Samodzielność w działaniu, kreatywność, dbałość o szczegóły, kultura osobista
•Umiejętność pracy w zespole i dyspozycyjność
•Doświadczenie w branży turystycznej lub eventowej mile widziane

•Znajomość MS Office, administrowania wiadomościami w mediach społecznościowych, zarzadzanie zawartością strony intermetowej

 


Oferujemy:


•Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku turystycznego PR
•Pracę w dynamicznym i zgranym zespole
•Realizację ciekawych projektów z zakresu PR

•Udział w spotkaniach branżowych i wyjazdach
•Wynagrodzenie odzwierciedlające nakład pracy i jej efekty
•Zadaniowy system czasu pracy


Aplikacje (CV ze zdjęciem, list motywacyjny) prosimy składać drogą mailową na z tytułem PRACA w TRAVELREPS

 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.