Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Osada Śnieżka w Łomnicy k. Karpacza

Łomnica k.Karpacza (dolnośląskie)

Platinum Mountain Resort&SPA

Szklarska Poręba (dolnośląskie)
A A
Biblioteka MeetingPlannera

Paragraf 2.0. marketing zgodny z prawem

 

 


Wydanie dostępne w wersji elektronicznej:
Paragraf 2.0 marketing zgodny z prawem

 

Prawo w eventach


Opracowanie poświęcone zagadnieniom prawnym w branży eventowej. Autorami tekstów są prawnicy kancelarii Pałucki Trusiński.
Zakres tematyczny podzielony został na cztery bloki. Zagadnienia ogólne – poświęcone m.in. charakterystyce imprez masowych, przetwarzaniu danych osobowych uczestników eventów czy specyfice imprezy turystycznej. W rozdziale „Kontrakty i odpowiedzialność organizatorów imprez” omówione zostały treść i forma umowy o organizację eventu, umowy o świadczenie usług turystycznych oraz obowiązki organizatora. W części „Własność intelektualna” autorzy skupili się na ochronie scenariuszy imprez, ambush marketingu, promocji imprezy z wykorzystaniem wizerunku artystów i uczestników. W rozdziale „Podatki” mowa jest m.in. o obowiązkach organizatora eventu wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług, opodatkowaniu imprez motywacyjnych dla pracowników oraz kwestiach podatkowych wynikających z umowy sponsoringu.

Wydanie dostępne w wersji elektronicznej:
Prawo_w_eventach

 

Power Awards

 
Publikacja jest podsumowaniem każdej edycji konkursu MP Power Awards. Znajdują się w niej opisy wygranych i nominowanych projektów oraz sylwetki zwycięzców. Opracowanie stanowi także zapis prac nad konkursem, począwszy od otwierającej cykl konferencji, a skończywszy na gali finałowej. W publikacji znajdują się także rozmowy z przedstawicielami różnych sektorów branży eventowej oraz felietony, które są spojrzeniem na dany rok w branży z różnych perspektyw.

Wydanie dostępne w wersji elektronicznej:
MP_Power_Awards_2014

 

Leksykon przemysłu spotkań

 


Publikacja stanowi opracowanie terminologii branżowej w oparciu o słownictwo opisane przez Convention Industry Council. Leksykon zawiera objaśnienia ponad tysiąca haseł oraz informacje na temat polskich i międzynarodowych stowarzyszeń branżowych. Autorem publikacji jesy Krzysztof Celuch.
Leksykon powstał na bazie opracowania przygotowanego przez Convention Industry Council, stanowiącego precyzyjny opis międzynarodowego kodu branżowego, ze szczególnym uwzględnieniem terminologii używanej na rynku amerykańskim i kanadyjskim. Polska wersja jest uzupełniona o wyrażania charakterystyczne dla rodzimego rynku, natomiast definicje pojęć konsultowane były z przedstawicielami poszczególnych sektorów branży.

 

 

 

 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.