PIPT o roli targów w miksie marketingowym

Dostępna jest polska wersja kursu UFI „Rola targów w miksie marketingowym” przygotowana przez Polską Izbą Przemysłu Targowego.


Dzięki zaangażowaniu wykładowców współpracujących z Polską Izbą Przemysłu Targowego ukazała się płyta CD z  ostatnimi materiałami edukacyjnymi UFI.
Kurs pt. „Rola targów w miksie marketingowym” – opracowany na podstawie oryginalnego kursu UFI „The Role of Trade Fairs in The Marketing Mix”, przeznaczony jest przede wszystkim dla wykładowców marketingu prowadzących przedmioty z zakresu marketingu i komunikacji w biznesie, jak i dla studentów – przyszłych pracowników oraz szefów działów marketingu firm, wykorzystujących targi jako instrument marketingowy. Jest to także materiał dla pracowników firm i organizacji targowych, chcących wzbogacić i uporządkować swoją wiedzę na temat korzyści wynikających z uczestnictwa w targach.
Na płycie CD znalazły się zarówno oryginalne materiały merytoryczne w języku angielskim, jak i polska wersja kursu. Kurs składa się z kilku części. Główną jest publikacja w formacie PDF (siedem rozdziałów na 130 stronach). Kurs zawiera ogólne informacje na temat targów i przemysłu targowego. Pojawią się w nim najważniejsze aspekty uczestnictwa w targach oraz o prognozy związanych z rozwojem targów. Dodatkowo zawiera prezentację PowerPoint, której slajdy odpowiadają stronom publikacji w formacie PDF. Prezentacja w wersji ppt. może być dowolnie wykorzystywana i modyfikowana przez prowadzących kurs.
PIPT chce zachęcić wykładowców uczelni wyższych do zacieśnienia współpracy z organizatorami targów i do wspólnego stworzenia studiów przypadku, które pokazywałby polską rzeczywistość targową. W związku z tym, wykładowcy mają możliwość samodzielnego zamieszczania charakterystyk studiów przypadku przygotowanych na potrzeby indywidualnych zajęć.
Kurs zostanie przekazany wszystkim współpracującym z PIPT wyższym uczelniom oraz innym szkołom chcącym podjąć współpracę z Izbą w zakresie edukacji targowej. Wszystkich zainteresowanych kursem zachęcamy do kontaktu z biurem PIPT. Część nakładu płyty CD zostanie również przekazana członkom PIPT, aby z nowych materiałów edukacyjnych mogły korzystać ich kadry.  Kurs „Rola targów w miksie marketingowym” będzie też  wkrótce opublikowany na stronie www.polfair.pl w specjalnej sekcji zawierającej materiały edukacyjne oraz na stronie UFI – Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego, na nowej platformie edukacyjnej dostępnej online.
Ocena nowych materiałów edukacyjnych opracowanych przez PIPT oraz pierwsze doświadczenia z wykorzystania kursu UFI będą też jednym z tematów 3. konferencji naukowej PIPT, planowanej jesienią 2012 roku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl