Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)
A A
Książki

Publikacja: Perspektywy rozwoju branży i podsumowanie Meetings Week Poland

Od czerwca w internecie dostępna jest publikacja pt. „Stowarzyszenia profesjonalne w tworzeniu przemysłu spotkań w Polsce. Perspektywy rozwoju branży kongresów, konferencji i wydarzeń biznesowych”.
Materiał w formie e-booka, powstał w wyniku cyklu konferencji i szkoleń „Meetings Week Poland 2014. Publikacja sfinansowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, została wydana przez Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” przy wsparciu innych organizacji branży konferencyjno-eventowej. 
 
Blisko stustronicowy materiał eksponuje znaczenie ekonomiczne i społeczne przemysłu spotkań – dynamicznie rozwijającej się dziedziny obejmującej kongresy, konferencje i eventy biznesowe, targi oraz imprezy motywacyjne. Znaczenie ekonomiczne tej branży unaoczniają takie dane, jak:

  • podróżny biznesowy realizuje w miejscu docelowym od 300% do 600% więcej wydatków niż typowy turysta
  • konferencje międzynarodowe generują wydatek 678 dolarów na uczestnika dziennie
  • 1 euro zapłacone organizatorowi imprezy targowej za uczestnictwo prowadzi do wydatku od 7 do 10 euro w innych sektorach danego regionu.


W opracowaniu sięgnięto do danych zagranicznych, w tym organizacji UNWTO, ICCA, MPI, UFI, SITE, EFAPCO oraz najnowszych źródeł polskich - POT, PIPT, SKKP, uczelni. Dokonano analizy terminologii i definicji pojęć: przemysł spotkań, turystyka biznesowa, konferencje, spotkania, eventy. Publikacja omawia kolejno: meeting industry na świecie i w Polsce, zagadnienia terminologii, wybrane informacje o trendach na rynku międzynarodowym, syntezę rozwoju tej dziedziny w Polsce, globalną kampanię w celu umacniania pozycji przemysłu spotkań, szczegółową relację i wnioski z „Meetings Week Poland 2014” oraz towarzyszącego wydarzenia promocyjnego „Poland Meeting Destination”.

Zamieszczono też opisy organizatorów wydarzenia, w tym: Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Spotkań MPI Poland, Stowarzyszenia Branży Eventowej i Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel.

Wydawca: SKKP, redakcja: Sławomir Wróblewski, konsultacja naukowa: Janusz Majewski, Krzysztof Cieślikowski.
Publikacja do pobrania: http://goo.gl/0OKpj6

 

16 czer 2014
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.