Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)
A A
Książki

Ukazała się książka „Marka korporacyjna i jej komunikacja”

Kompendium „Marka korporacyjna i jej komunikacja” skierowane jest do specjalistów od public relations, zarządzania marką i szeroko pojętej komunikacji. Autorami monografii są Paweł Bylicki oraz dr Jarosław Kończak.
10 kwi 2018
 
średnia ocen:
0.0
 

Komunikacja w MPI przeanalizowana przez Krzysztofa Celucha

Ukazała się monografia autorstwa Krzysztofa Celucha analizująca zarządzanie komunikacją w globalnych organizacjach na podstawie badania tego obszaru w stowarzyszeniu branży spotkań Meeting Professionals International.
12 paź 2017
 
średnia ocen:
0.0

Terminologia branżowa w „Leksykonie przemysłu spotkań”

W ramach Biblioteki Meeting Plannera ukazał się „Leksykon przemysłu spotkań” autorstwa Krzysztofa Celucha. Publikacja stanowi opracowanie terminologii branżowej w oparciu o słownictwo opisane przez Convention Industry Council.
19 czer 2015
 
średnia ocen:
0.0

Publikacja: Perspektywy rozwoju branży i podsumowanie Meetings Week Poland

Od czerwca w internecie dostępna jest publikacja pt. „Stowarzyszenia profesjonalne w tworzeniu przemysłu spotkań w Polsce. Perspektywy rozwoju branży kongresów, konferencji i wydarzeń biznesowych”.
16 czer 2014
 
średnia ocen:
0.0

ROI (zwrot z inwestycji) w spotkania – jak zmierzyć efektywność wydarzeń

„ROI (zwrot z inwestycji) w spotkania” – opracowanie przedstawiające, jak na podstawie metodologii ROI systematycznie i praktycznie można zmierzyć efektywność spotkań ukazało się w wersji polskojęzycznej.
06 kwi 2014
 
średnia ocen:
5.0

Poradnik: Jak założyć i prowadzić firmę eventową

Ukazała się książka poświęcona planowaniu eventów i prowadzeniu firmy w branży MICE. Jill Moran w podręczniku „Jak założyć i prowadzić firmę eventową” doradza, jak postawić pierwsze kroki jako organizator imprez.
22 sty 2014
 
średnia ocen:
0.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.