Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Najnowsze obiekty

Filtracja

Warszawa (mazowieckie)

Laboratorium

Warszawa (mazowieckie)

Butelkownia

Warszawa (mazowieckie)

Stadion Podskarbińska

Warszawa (mazowieckie)
A A
Książki

Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych - Adam Grzegorczyk (redakcja)

Lata 90-te przyniosły koncepcję event marketingu tj. zarządzania procesami rynkowymi przez wydarzenia.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Bezpieczeństwo imprez masowych - Wojciech Kotowski, Bolesław Kurzępa

Publikacja „Bezpieczeństwo imprez masowych. Komentarz do ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.” interpretuje przepisy w formie komentarza do każdego artykułu, uszeregowanego w formie tez, wykorzystując dostępną literaturę i orzecznictwo.
28 kwi 2010
 
średnia ocen:
0.0

Imprezy korporacyjne – Judy Allen

Książka "Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie" autorstwa Judy Allen przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują zorganizować imprezę korporacyjną.
17 mar 2010
 
średnia ocen:
0.0

Savoir-vivre w podróży: dla turystów i biznesmenów – Ewa Pernal

Poradnik autorstwa Ewy Pernal adresowany jest przede wszystkim do osób, które zajmują kierownicze stanowiska w firmach oraz wyruszają w świat, aby zdobywać nowe kontakty i zawierać korzystne transakcje.
10 lut 2010
 
średnia ocen:
0.0

Turystyka biznesowa – zbiór materiałów pokonferencyjnych – praca zbiorowa

Publikacja stanowi zbiór wystąpień, które miały miejsce podczas konferencji w dniach 6-7 września 2007 roku w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.
10 lut 2010
 
średnia ocen:
0.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.