Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Najnowsze obiekty

Arche Hotel Częstochowa

Częstochowa (śląskie)

Cukrownia Żnin

Żnin (kujawsko-pomorskie)

Zamek Janów Podlaski****

Janów Podlaski (lubelskie)

Warsaw River View

Warszawa (mazowieckie)

Tor Wyścigów Konnych Służewiec

Warszawa (mazowieckie)
    Wiedza
A A
Wiedza

Terminologia branżowa w „Leksykonie przemysłu spotkań”

W ramach Biblioteki Meeting Plannera ukazał się „Leksykon przemysłu spotkań” autorstwa Krzysztofa Celucha. Publikacja stanowi opracowanie terminologii branżowej w oparciu o słownictwo opisane przez Convention Industry Council.
19 czer 2015
 
średnia ocen:
0.0

Pozacenowe kryteria w zamówieniach publicznych

Niemal dziesięciokrotnie wzrósł odsetek przetargów, przy których cena nie jest jedynym kryterium wyboru oferty. To efekt nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych z października ubiegłego roku.
05 lut 2015
 
średnia ocen:
0.0

Pracownicy nie muszą płacić podatku od firmowej wigilii

Pracownicy, biorąc udział w firmowych wigiliach nie uzyskują przychodu, który należałoby doliczyć do ich podstawy opodatkowania. Wątpliwości z tym związane rozstrzygnął wyrok Trybunału Konstytucyjnego.
21 sty 2015
 
średnia ocen:
0.0

Zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych

Od początku roku obowiązują przepisy, które nakładają na firmy nowe obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych i ułatwiają ich przetwarzanie.
09 sty 2015
 
średnia ocen:
0.0

Publikacja: Perspektywy rozwoju branży i podsumowanie Meetings Week Poland

Od czerwca w internecie dostępna jest publikacja pt. „Stowarzyszenia profesjonalne w tworzeniu przemysłu spotkań w Polsce. Perspektywy rozwoju branży kongresów, konferencji i wydarzeń biznesowych”.
16 czer 2014
 
średnia ocen:
0.0

Ekspertyza prawna dotycząca wydłużania terminów płatności

Wydłużanie terminów płatności łamie trzy ustawy obowiązujące w Polsce – tak wynika z ekspertyzy prawnej przygotowanej przez Kancelarie LSW. Opinia została sporządzona na zlecenie koalicji czterech organizacji branży komunikacji marketingowej.
29 kwi 2014
 
średnia ocen:
0.0

ROI (zwrot z inwestycji) w spotkania – jak zmierzyć efektywność wydarzeń

„ROI (zwrot z inwestycji) w spotkania” – opracowanie przedstawiające, jak na podstawie metodologii ROI systematycznie i praktycznie można zmierzyć efektywność spotkań ukazało się w wersji polskojęzycznej.
06 kwi 2014
 
średnia ocen:
5.0

PRAWO W EVENTACH: Umowa pomiędzy organizatorem eventu a hotelem

Im bardziej skomplikowana struktura organizowanego wydarzenia, tym większą złożoność będzie miała treść umowy pomiędzy hotelem a organizatorem eventu. Każdy przypadek winien być traktowany indywidualnie, a przygotowanie umowy powinno być wynikiem analizy.
13 lut 2014
 
średnia ocen:
0.0

Poradnik: Jak założyć i prowadzić firmę eventową

Ukazała się książka poświęcona planowaniu eventów i prowadzeniu firmy w branży MICE. Jill Moran w podręczniku „Jak założyć i prowadzić firmę eventową” doradza, jak postawić pierwsze kroki jako organizator imprez.
22 sty 2014
 
średnia ocen:
0.0

PRAWO W EVENTACH: Ustawa o imprezach masowych

Kiedy event podlega pod ustawę o imprezach masowych, a kiedy nie i jakie wiążą się z tym formalności?
12 gru 2013
 
średnia ocen:
4.4
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.