Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Osada Śnieżka w Łomnicy k. Karpacza

Łomnica k.Karpacza (dolnośląskie)

Platinum Mountain Resort&SPA

Szklarska Poręba (dolnośląskie)
    Wiedza
A A
Wiedza

Prawo w eventach cz. 2: SPONSORING W DZIALNOŚCI EVENTOWEJ - wybrane zagadnienia

Organizacja eventów często wymaga zdobycia wsparcia od osób trzecich na przykład w formie przekazania środków finansowych, konkretnych towarów lub know-how.
29 gru 2010
 
średnia ocen:
0.0

Prawo w eventach cz. 1: EVENT JAKO IMPREZA MASOWA - jak poruszać się w labiryncie obowiązków organizatora

Organizacja eventów dla szerokiej publiczności może wymagać spełnienia szczególnych wymogów bezpieczeństwa dotyczących imprez masowych.
19 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

UE zmienia przepisy, lotniskom grozi paraliż

Komisja Europejska planuje zniesienie od kwietnia przyszłego roku ograniczenia wnoszenia do samolotów płynów, aerozoli i żeli.
12 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

PIT krytycznie o minimalnych wysokościach gwarancji

PIT wyraziła swoje krytyczne stanowisko wobec zaproponowanych w projekcie minimalnych wysokości gwarancji.
12 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Zakaz palenia - od 15 listopada!

15 listopada br. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
08 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel

Celami stowarzyszenia są: integracja środowiska i reprezentowanie jego interesów, szerzenie wiedzy, podnoszenie kompetencji, wyznaczanie i promowania wysokich standardów, propagowanie incentive travel jako efektywnego narzędzia biznesowego.
06 lis 2010
 
średnia ocen:
5.0

Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej - Marcin Gębarowski

Książka może być pomocna dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych. Podczas wystąpień targowych jakość kontaktu może przełożyć się na wymierne korzyści.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych - Adam Grzegorczyk (redakcja)

Lata 90-te przyniosły koncepcję event marketingu tj. zarządzania procesami rynkowymi przez wydarzenia.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Meeting Professionals International Poland Club

Oficjalny oddział MPI zrzeszający profesjonalistów z całej Polski, zajmujących się obsługą klientów biznesowych, organizacją wydarzeń. Wizją MPI jest budowanie globalnej społeczności przemysłu spotkań.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”

Głównymi celami stowarzyszenia są: rozwijanie usług konferencyjnych i kongresowych, podnoszenie poziomu profesjonalnej wiedzy i umiejętności, wspólna promocja ofert, umacnianie pozycji zawodowej i społecznej osób działających w segmencie spotkań.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.