Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Przewodnik Tatrzański - Szymon...

Kraków (małopolskie)

SOFTBOX GROUP

ŁÓDŹ (łódzkie)

WygodaMICE

Kraków (małopolskie)

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

Muzeum Uzdrowiska Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Cafe Helenka - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Willa Marta - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Modrzewie Park Hotel ***** - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Atlas Arena Łódź

Łódź (łódzkie)
    Wiedza
A A
Wiedza

Psychologia eventów - Jakub B. Bączek

Książka Jakuba B. Bączka - "Psychologia eventów" w praktyczny sposób uczy jak organizować eventy, żeby spełniły oczekiwania odbiorców.
12 kwi 2011
 
średnia ocen:
5.0

Prawo w eventach cz. 6: REKLAMA PRODUKTÓW LECZNICZYCH W RAMACH EVENTÓW

Reklama leków może przybierać rozmaite formy - spoty radiowe, telewizyjne, reklama na stronach internetowych, ulotki, plakaty, bezpośredni kontakt z przedstawicielem handlowym i inne.
02 mar 2011
 
średnia ocen:
0.0

Wzmocnienie praw pasażerów podróżujących autobusem

Pasażerowie autobusów będą tak samo chronieni jak pasażerowie samolotów.
21 lut 2011
 
średnia ocen:
0.0

Prawa turysty w pigułce

Co zrobić, by uniknąć stresujących sytuacji po wykupieniu wakacji?
21 lut 2011
 
średnia ocen:
0.0

Jak zorganizować udaną imprezę firmową, nie wydając na to fortuny?

Firmy eventowe prześcigają się w coraz bardziej nowatorskich pomysłach, by zabawić i przede wszystkim pozytywnie zaskoczyć swojego klienta.
11 lut 2011
 
średnia ocen:
5.0

Prawo w eventach cz. 5: REKLAMA I PROMOCJA ALKOHOLU, WYROBÓW TYTONIOWYCH I GIER HAZARDOWYCH W RAMACH EVENTÓW

Artykuł poświęcony tematyce związanej z informowaniem konsumentów o napojach alkoholowych, wyrobach tytoniowych czy też grach hazardowych.
08 lut 2011
 
średnia ocen:
0.0

Prawo w eventach cz. 4: PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W RAMACH DZIAŁALNOŚCI EVENTOWEJ

W obecnych czasach przetwarzanie danych osobowych w różnych sferach działalności nabiera coraz większego znaczenia.
18 sty 2011
 
średnia ocen:
0.0

Prawo w eventach cz. 3: EKSPLOATACJA ZAPISÓW AUDIOWIZUALNYCH Z IMPREZY - podstawowe problemy

Nagrywając i wykorzystując nagrania z imprez możemy spotkać się z zarzutem naruszenia zarówno praw autorskich, jak i praw do artystycznych wykonań.
31 gru 2010
 
średnia ocen:
0.0

Prawo w eventach cz. 2: SPONSORING W DZIALNOŚCI EVENTOWEJ - wybrane zagadnienia

Organizacja eventów często wymaga zdobycia wsparcia od osób trzecich na przykład w formie przekazania środków finansowych, konkretnych towarów lub know-how.
29 gru 2010
 
średnia ocen:
0.0

Prawo w eventach cz. 1: EVENT JAKO IMPREZA MASOWA - jak poruszać się w labiryncie obowiązków organizatora

Organizacja eventów dla szerokiej publiczności może wymagać spełnienia szczególnych wymogów bezpieczeństwa dotyczących imprez masowych.
19 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.