Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)
    Wiedza
A A
Wiedza

Prawo w eventach cz. 3: EKSPLOATACJA ZAPISÓW AUDIOWIZUALNYCH Z IMPREZY - podstawowe problemy

Nagrywając i wykorzystując nagrania z imprez możemy spotkać się z zarzutem naruszenia zarówno praw autorskich, jak i praw do artystycznych wykonań.
31 gru 2010
 
średnia ocen:
0.0

Prawo w eventach cz. 2: SPONSORING W DZIALNOŚCI EVENTOWEJ - wybrane zagadnienia

Organizacja eventów często wymaga zdobycia wsparcia od osób trzecich na przykład w formie przekazania środków finansowych, konkretnych towarów lub know-how.
29 gru 2010
 
średnia ocen:
0.0

Prawo w eventach cz. 1: EVENT JAKO IMPREZA MASOWA - jak poruszać się w labiryncie obowiązków organizatora

Organizacja eventów dla szerokiej publiczności może wymagać spełnienia szczególnych wymogów bezpieczeństwa dotyczących imprez masowych.
19 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

UE zmienia przepisy, lotniskom grozi paraliż

Komisja Europejska planuje zniesienie od kwietnia przyszłego roku ograniczenia wnoszenia do samolotów płynów, aerozoli i żeli.
12 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

PIT krytycznie o minimalnych wysokościach gwarancji

PIT wyraziła swoje krytyczne stanowisko wobec zaproponowanych w projekcie minimalnych wysokości gwarancji.
12 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Zakaz palenia - od 15 listopada!

15 listopada br. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
08 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel

Celami stowarzyszenia są: integracja środowiska i reprezentowanie jego interesów, szerzenie wiedzy, podnoszenie kompetencji, wyznaczanie i promowania wysokich standardów, propagowanie incentive travel jako efektywnego narzędzia biznesowego.
06 lis 2010
 
średnia ocen:
5.0

Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej - Marcin Gębarowski

Książka może być pomocna dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych. Podczas wystąpień targowych jakość kontaktu może przełożyć się na wymierne korzyści.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych - Adam Grzegorczyk (redakcja)

Lata 90-te przyniosły koncepcję event marketingu tj. zarządzania procesami rynkowymi przez wydarzenia.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Meeting Professionals International Poland Club

Oficjalny oddział MPI zrzeszający profesjonalistów z całej Polski, zajmujących się obsługą klientów biznesowych, organizacją wydarzeń. Wizją MPI jest budowanie globalnej społeczności przemysłu spotkań.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.