Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Przewodnik Tatrzański - Szymon...

Kraków (małopolskie)

SOFTBOX GROUP

ŁÓDŹ (łódzkie)

WygodaMICE

Kraków (małopolskie)

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

Muzeum Uzdrowiska Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Cafe Helenka - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Willa Marta - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Modrzewie Park Hotel ***** - Szczawnica

Szczawnica (małopolskie)

Atlas Arena Łódź

Łódź (łódzkie)
    Wiedza
A A
Wiedza

UE zmienia przepisy, lotniskom grozi paraliż

Komisja Europejska planuje zniesienie od kwietnia przyszłego roku ograniczenia wnoszenia do samolotów płynów, aerozoli i żeli.
12 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

PIT krytycznie o minimalnych wysokościach gwarancji

PIT wyraziła swoje krytyczne stanowisko wobec zaproponowanych w projekcie minimalnych wysokości gwarancji.
12 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Zakaz palenia - od 15 listopada!

15 listopada br. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
08 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel

Celami stowarzyszenia są: integracja środowiska i reprezentowanie jego interesów, szerzenie wiedzy, podnoszenie kompetencji, wyznaczanie i promowania wysokich standardów, propagowanie incentive travel jako efektywnego narzędzia biznesowego.
06 lis 2010
 
średnia ocen:
5.0

Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej - Marcin Gębarowski

Książka może być pomocna dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych. Podczas wystąpień targowych jakość kontaktu może przełożyć się na wymierne korzyści.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych - Adam Grzegorczyk (redakcja)

Lata 90-te przyniosły koncepcję event marketingu tj. zarządzania procesami rynkowymi przez wydarzenia.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Meeting Professionals International Poland Club

Oficjalny oddział MPI zrzeszający profesjonalistów z całej Polski, zajmujących się obsługą klientów biznesowych, organizacją wydarzeń. Wizją MPI jest budowanie globalnej społeczności przemysłu spotkań.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”

Głównymi celami stowarzyszenia są: rozwijanie usług konferencyjnych i kongresowych, podnoszenie poziomu profesjonalnej wiedzy i umiejętności, wspólna promocja ofert, umacnianie pozycji zawodowej i społecznej osób działających w segmencie spotkań.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0

Stowarzyszenie Branży Eventowej

Podstawowymi celami Stowarzyszenia są: integracja, wymiana wiedzy i doświadczeń oraz edukacja, popularyzacja zawodu Event Managera, stworzenie kodeksu etyki zawodowej, wykształcenie wspólnych standardów działania.
05 lis 2010
 
średnia ocen:
5.0

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego

Misją SMB jest tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi marketingu bezpośredniego w Polsce zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami etyki zawodowej.
04 lis 2010
 
średnia ocen:
0.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.