Planując kolejne wydarzenie, proszę zastanówcie się, gdzie jest granica wystarczającego profesjonalizmu, tego, co jest eleganckie i spełni oczekiwania uczestników i sponsorów, a gdzie zaczyna się „więcej”.
Koronawakacje są bliskie ukoronowania, więc pora na remanenty. Pod koniec maja media wszelakie prześcigały się w ogłaszaniu światu o wiekopomnym wydarzeniu. Chodzi oczywiście o Elona Muska i pierwszy załogowy lot kosmiczny firmy SpaceX.
Różnica między online a „normalnym” spotkaniem jest dokładnie taka, jak między rehabilitacją a normalnym treningiem, grą w FIFĘ na konsoli a meczem na zwykłym na boisku. Nie da się tego porównać.
Lubię to powiedzenie. Jego zmienność, zastosowawczość, alegoryczność i wydźwięk. Grzegorz Kieniksman z cyklu „Zdaniem rebelianta…”.
Wydarzenia „eko” to mimo wszystko dość nowy trend przy organizacji konferencji, koncertów i innych eventów. To na szczęście bardzo zdrowa moda, ale która nadal jeszcze wymaga rozwoju i większej świadomości organizatorów, klientów, dostawców i uczestników.
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.