Dzielimy się przejmującymi obrazami pustych przestrzeni publicznych, które stały się symbolem również pustki społecznej. Pustka unaoczniła też, jak delikatna jest tkanka, na której zbudowane jest życie społeczne.
Budowanie relacji to proces, który trwa lata i nie da się go zbudować na wspólnym nieszczęściu, czyli tak jak teraz na epidemii, która dotknęła wszystkich, a w szczególności branżę turystyczno-eventową.
Zawsze się zżymam, gdy proszę o zmniejszenie porcji, a słyszę: „nie żartuj, jesteśmy znani z tego, że u nas dobrze się je”. No właśnie: czy zawsze dobrze znaczy dużo?
Po traumie 2020 roku najmniejsza nawet medialna wzmianka o czymś podobnym może spowodować panikę i natychmiastowy efekt mrożący. I to jest w mojej opinii niebezpieczeństwo największe.
Jak karmicie klientów? Tak, moje pytanie brzmi, jak karmicie klientów? To przecież od nas zależy, co je wiele osób. To my ustalamy menu, a firmy cateringowe, chcąc nie chcąc, kreują trendy, przedstawiając nam swoje propozycje kulinarne.
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.