CASE STUDY - ICP Group dla Avonu: Diamentowy Amsterdam
Agencja: ICP Group
Klient: Avon
Destynacja: Amsterdam
Liczba uczestników: 20
Założenia
Szkoleniowo-motywacyjny wyjazd był nagrodą dla najlepszych Konsultantek Avon w programie „Klub Róży edycja 2012”. W incentive travel wzięło udział 20 osób. Uczestnikami były głównie kobiety w wieku 24-54. Celem było uhonorowanie i docenienie lojalności najlepszych, jak również zmotywowanie do działań w Avon w przyszłości. ICP Group dołożył wszelkich starań, by wyjazd był wyjątkowy i spełniał oczekiwania zarówno klienta, jak i uczestników.
Realizacja
Szkoleniowy wyjazd do Amsterdamu był nagrodą dla najlepszych konsultantek Avon, które w programie „Klubu Róży edycja 2012” uzyskały poziom diamentowy. W przypadku tej realizacji, wybór kierunku wyjazdu nie był przypadkowy – poziom „diamentowy” idealnie pasował do znanego od 400 lat centrum obróbki tych szlachetnych kamieni. Diament stał się zatem lejtmotivem całego wyjazdu. Główna atrakcja została starannie wyselekcjonowana pod kątem wytycznej i było nią zwiedzanie fabryki Gassan Diamonds. Dla dwójki szczęśliwców wizyta ta okazała się nader wartościowa, gdyż opuścili progi fabryki z prawdziwymi diamentami w prezencie.
ICP Group zaprogramowało wyjazd, jako ciekawą kombinację dwóch obszarów: luksusowego oblicza stolicy oraz sielskiej atmosfery holenderskiej prowincji. Istotną kwestią było zatem znalezienie atrakcji, które zapewniałyby przeżycia zarówno dla duszy, jak i dla ciała.
Ekskluzywną atmosferę Amsterdamu, jako perły na światowej arenie designu, mody i sztuki, zaprezentowano uczestnikom m.in. podczas kulinarnych odkryć w znanych restauracji, takich jak nowo otwarta Rain – miejsce spotkań celebrytów czy restauracji Jamiego Olivera Fifteen Amsterdam. Natomiast w nocy odwiedzono najbardziej znane amsterdamskie kluby: Escape i Jimmy Woo. Ciekawym elementem był rejs, niedostępną dla zwykłych turystów, luksusową łodzią, na której podczas lunchu degustowano słynnego holenderskiego śledzia, a wszystko w przepięknej scenerii amsterdamskiej starówki, okraszonych dźwiękami granego na żywo jazzu. Dla chętnych przewidziano zwiedzanie muzeum van Gogha i Rembrandta, gdzie można było podziwiać dzieła holenderskich mistrzów oraz odwiedziny w muzeum figur woskowych Madame Tussauds.
Wypad za miasto zaproponowano drugiego dnia pobytu. Trasa wiodła do położonych nieopodal stolicy malowniczych miasteczek z tradycyjnymi wiatrakami, które rzecz jasna stanowią nieodłączny element przepięknych krajobrazów Holandii. Absolutnie obowiązkowymi punktami wyjazdu było wstąpienie do fabryki smacznych holenderskich serów oraz fabryki słynnych drewniaków. Dzień zakończono wizytą w dobrze znanej żeglarzom marinie Volendam.
Podsumowanie
Scenariusz wyjazdu był spójną kombinacją diamentowej ekskluzywności osadzonej w holenderskiej lokalności. Odpowiednia dynamika podróży oraz wysoki standard organizacji zapewniły balans pomiędzy wypoczynkiem a poznaniem unikalnych miejsc.
Program został wysoko oceniony przez uczestników, co cieszy tym bardziej, iż członkowie działającego od wielu lat „Klubu Róży” odwiedzili już wiele miejsc i są świadomi swych oczekiwań.
Autor: ICP Group