CASE STUDY InDreams: CANAL+ Cyfrowy w Jordanii

Po szarży Beduinów
Na zdjęciu: Po szarży Beduinów

Agencja: InDreams
Klient: CANAL+ Cyfrowy
Destynacja: Jordania
Liczba uczestników: 97
Data: 3-6 listopada 2012 r.

Cel
Konferencja sprzedażowo-marketingowa dla dystrybutorów Cyfra+

Założenia projektu

Ambitne zadanie postawione zostało przez CANAL +Cyfrowy. Konferencja sprzedażowo-marketingowa dla 97 osób, miała być utrzymana w klimacie pustynnych zmagań polskich kontyngentów wojskowych.
Jako kierunek wyjazdu zarekomendowana została Jordania, doskonale wpisująca się w motyw przewodni konferencji dotyczący promocji serialu „Misja Afganistan”.

Jordania to ciągle nieodkryta perła Bliskiego Wschodu, kraj biblijnych miast, pustynnych pałaców, fortec krzyżowców i beduińskich wiosek. To także bardzo nowoczesne państwo z doskonałą infrastrukturą, doskonałą obsługą, świetną kuchnią i niezwykłą gościnnością mieszkańców, o czym przekonali się goście CANAL+.

Realizacja
Poczynając od lądowania w Aqabie, uczestnicy wyprawy znaleźli się w niezwykle symbolicznym dla Bliskiego Wschodu miejscu. Na niewielkim skrawku wąskiej Zatoki Aqaby, w odległości zaledwie kilku kilometrów sąsiadują ze sobą Egipt, Jordania, Izrael i Arabia Saudyjska. Stąd konwój tematycznie oklejonych autokarów podążył w kierunku północnym, aby odnaleźć ukryte wśród pustynnych bezdroży skalne miasto Petrę. Wszechobecny różowy pył, wyłaniające się zza skalnych przesmyków wykute w skałach grobowce i wielokilometrowe piesze szlaki w gorącym słońcu Lewantu dostarczyły gościom wrażeń nieobcych dawnym karawanom przemierzającym niegdyś obszary Wielkiej Pustyni Półwyspu Arabskiego.


Nagrodą za wytrwałość i upór w całodziennym eksplorowaniu szlaków Różowego Miasta, a zarazem bonusem za wyniki całorocznego wysiłku zespołów Dystrybutorów Cyfry + była wieczorna konferencja w niezwykłej lokalizacji. Na miejsce spotkania wyznaczono udostępnioną przez Ministerstwo Turystyki Jordanii część zabytkowego okręgu, tzw. Małą Petrę. W bezpośrednim sąsiedztwie wspaniałych i pięknie podświetlonych zabytków gości powitały dźwięki lokalnej muzyki, beduiński namiot wyściełany wschodnimi kobiercami oraz najwyższej klasy lokalny catering, dostarczony przez 5* hotele Petry. Spektakularna aranżacja konferencji była kluczowym punktem programu, choć przed gośćmi nadal pozostawało główne zadanie, realizacja specjalnej misji.
 

Na scenerię dramatycznych zgodnie ze scenariuszem wydarzeń wybrano niesamowite obszary barwnej pustyni Wadi Rum, pięknem porównywanej do pustyni Namib czy Karakorum. Spokojny początkowo dzień rozpoczął się niezapowiadającą przyszłych wydarzeń przejażdżką historycznym, pochodzącym z końca XIX wieku pociągiem. Ubrana w stroje z epoki osmańskiej obsługa, drewniane salonki, piękne krajobrazy, wszechogarniający spokój… W pustynnej ciszy pojawił się nagle dysonans, wybuch ładunku na torach, stanowiska strzelnicze pośród skał, bojowe okrzyki atakujących Beduinów! Przy wtórze wystrzałów z zatrzymanego pociągu uprowadzono obsługę oraz kilkoro gości należących do pionu zarządzającego firmy. Zdobycie wskazówek umożliwiających odszukanie i odbicie uprowadzonych stało się motywem przewodnim i głównym celem gry pustynnej. Stanowiące obsadę jeepów konkurujące ze sobą zespoły przemierzały bezdroża w poszukiwaniu punktów kontrolnych, na których realizowano nagradzane wskazówkami zadania. Zachód słońca przyniósł oswobodzenie porwanym oraz wytchnienie przy lampce wina dla zmęczonych przeżyciami uczestników. Zwieńczeniem pustynno – militarnego charakteru ostatniego dnia wyprawy był z pewnością nocleg w namiotach beduińskiego kampu, kolacja z pieczeni przygotowanej w tradycyjnym piecu ziemnym oraz trwająca do późna zabawa w rytm beduińskiego tańca Dabkeh.

Efekty projektu
Będąca oazą spokoju, Jordania na zawsze zajęła szczególne miejsce w pamięci uczestników wyjazdu. Doskonale korespondująca z głównym przesłaniem konferencji promującej najnowszy produkt CANAL+ świetnie wpisała się w konwencję pustynnego survivalu w typie „Misji Afganistan”. Spektakularne lokalizacje konferencji, teambuidingu oraz wybór miejsc noclegowych podkreśliły wyjątkowość wyprawy, wybranej destynacji oraz dostarczyły unikalnych, niezapomnianych wrażeń.

Autor: Michał Czerwiński, m.czerwinski@indreams.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl