Arłamów Business Challenge pod znakiem eko

W Hotelu Arłamów odbyła się druga edycja Arłamów Business Challenge (ABC) – spotkania branżowego dla przedstawicieli największych firm i korporacji z całej Polski, którzy organizują wydarzenia w sektorze MICE. Motywem przewodnim spotkania były ekologia i zrównoważony rozwój.

Tegoroczny program został podzielony na dwie części: merytoryczną oraz aktywną, a motywem przewodnim trzydniowego wydarzenia była ekologia, zrównoważony rozwój oraz tzw. zero waste.
Część merytoryczną rozpoczęła prezentacja projektu Eko Arłamów – ponad 100 uczestników ABC zapoznało się z programem wdrażającym politykę środowiskową w niemal każdym aspekcie funkcjonowania hotelu. Goście mogli nie tylko posłuchać o eko-zmianach, jakie już zostały wprowadzone, ale i doświadczyć ich w praktyce.

Kolejnym punktem części merytorycznej były wykłady. Wojciech Herra opowiedział o polityce zero waste przy planowaniu i zarządzaniu organizacją eventów, z kolei Agnieszka Nadstawna  przeprowadziła szkolenie „Jak w kontrowersyjnych czasach zachować poprawność w projektowaniu contentu, atrakcji i komunikacji eventów – różnice kulturowe, światopoglądowe, pokoleniowe a efektywność spotkań”. Okazją do wymiany poglądów i doświadczeń w zakresie wprowadzania polityki zero waste i ekologicznych rozwiązań w biznesie była też debata branżowa przygotowana przez MeetingPlanner.pl. W rozmowie wzięli udział Aida Bella (dyrektor Biura Rzecznika Prasowego, rzecznik prasowy Totalizator Sportowy), Joanna Gorczyca (dyrektor Biura Prewencji i CSR, PZU), Michał Kozak (prezes zarządu, Hotel Arłamów), Kamil Kurkiewicz (kierownik projektu Akademia Siemens Healthineers, Siemens Healthineers), Łukasz Pacek (starszy kupiec, PNB Paribas), Dagmara Solik (administration manager, PWC) oraz jako moderator Magdalena Kondas (redkator naczelny MeetingPlanner.pl).


Zakończeniem dnia  i jego podsumowaniem była uroczysta kolacja networkingowa we wnętrzach hotelowego Patio z gościnnym występem zespołu Stage Fever.
W ramach części aktywnej uczestnicy ABC wzięli udział w grze dla grup „Arłamów bez kurtyny”, która poprzez różnorodne dyscypliny sportowe i zaskakujące zadania przeniosła gości w lata 80. i 90. XX wieku.


Wspólna akcja sadzenia drzew oraz wycieczka z przewodnikiem po bieszczadzkich lasach były idealnym dopełnieniem programu ABC, którego sednem była ekologia.
W trakcie trzech dni Arłamów Business Challenge (27-29 października 2019) uczestnicy poznali obiekt, jego możliwości konferencyjne i eventowe a przede wszystkim mieli okazję przekonać się, jak istotne jest wprowadzanie polityki w duchu eko w biznesie.

 

Organizatorem spotkania był zespół Hotelu Arłamów. Za technikę i multimedia odpowiadał partner wydarzenia Toton Show. MeetingPlanner.pl po raz kolejny sprawował patronat merytoryczny nad Arłamów Business Challenge.
Wydarzenie odbyło się pod patronatem stowarzyszeń: MPI Poland Chapter, Klub Agencji Eventowych SAR, Stowarzyszenie Branży Eventowej, SITE Poland.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl