Arłamów MICE Games: integracja agencji eventowych w Arłamowie

Dyskusja: Jakub Zdrzalik, Perfectto, Artur Szczęsny, Rebelia Media, Barbara Świderska, DreamEvents, Krzysztof Paradowski, CMA, Grzegorz Kuć, 10Team, Patrycja Czyżewska, Make Event, Magda Kondas, MP.pl
Na zdjęciu: Dyskusja: Jakub Zdrzalik, Perfectto, Artur Szczęsny, Rebelia Media, Barbara Świderska, DreamEvents, Krzysztof Paradowski, CMA, Grzegorz Kuć, 10Team, Patrycja Czyżewska, Make Event, Magda Kondas, MP.pl

W Hotelu Arłamów odbyła się II Olimpiada Branży Eventowej – Arłamów MICE Games. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele agencji eventowych, blisko 90 uczestników. W programie spotkania znalazły się zmagania sportowe, część merytoryczna i elementy integracyjne.

Tegoroczna edycja Arłamów MICE Games rozpoczęła się na sportowo. Na Arłamów Arenie został rozegrany Mecz Gwiazd – Zespół Arłamów vs Gwiazdy Branży Eventowej. Podczas meczu, który komentował redaktor Tomasz Zimoch, padło osiem goli. W liczbie zdobytych bramek większy udział miała drużyna gospodarzy. Ukoronowaniem turnieju była wykwintna kolacja w Restauracji Arłamów oraz degustacja nowego menu.

Drugi dzień uczestnicy rozpoczęli częścią merytoryczną zatytułowaną „Holistic MICE”, której przewodnim motywem było przekraczanie granic. Spotkanie otworzyli Michał Kozak, prezes zarządu Hotel Arłamów SA, i Joanna Dobrzańska, dyrektor marketingu i sprzedaży, przedstawiając ofertę Hotelu Arłamów oraz zmiany, jakie nastąpiły w skali roku i plany rozwojowe na przyszłość.

Piotr Tomala, himalaista, zdobywca dwóch ośmiotysięczników, szef Polskiego Związku Alpinizmu oraz uczestnik akcji ratunkowej na Nanga Parbat, dla którego przekraczanie granic to codzienność, opowiedział o swojej ostatniej wyprawie na K2. Kolejnym punktem programu były warsztaty na temat etykiety biznesowej – „Biznesowe savoir-vivre – autentyczność, skuteczność, zasady… Co mówi etykieta biznesowa, a co praktyka” poprowadzone przez Agnieszkę Marudę-Sperczak (trenera i mówcę motywacyjnego), podczas których uczestnicy rozmawiali o granicach i zasadach, które powinny być respektowane w relacjach biznesowych. Rozwiązali także test.

Panel dyskusyjny prowadzony przez Magdalenę Kondas, redaktor naczelną MeetingPlanner.pl, toczył się wokół tezy: „Bez przekraczania granic nie odniesiesz sukcesów branży eventowej”. W dyskusji uczestniczyli Patrycja Czyżewska (Make Event), Grzegorz Kuć (10Team), Krzysztof Paradowski (CMA), Artur Szczęsny (Rebelia Media), Barbara Świderska (DreamEvents), Jakub Zdrzalik (Perfectto), którzy rozmawiali o ryzykownych decyzjach, relacjach pomiędzy poszczególnymi podmiotami w branży oraz w odniesieniu do konkurencji, granicach i odwadze w kreacji. Wszyscy zgodnie twierdzili, że sukces ich firm i przedsięwzięć opiera się na ludziach, a zespół jest największą wartością. Całość trafnie podsumował Michał Kozak.

W ramach Arłamów MICE Games rozegrano Triathlon, Racketlon (połącznie tenisa stołowego badmintona, tenisa i squasha), Turniej Strzelania Sytuacyjnego, Turniej Drużyn, Akademię Golfa. Uczestnicy Arłamów MICE Games wyruszyli także na „Marsz przemytników” – czyli wyprawę do granicy z Ukrainą w towarzystwie przewodnika, strażnika granicznego i dwóch wojskowych
Podsumowanie sportowej rywalizacji oraz wręczenie nagród miało miejsce podczas kolacji w Karczmie na Stoku.

 

Tryumfatorzy Arłamów MICE Games 2019:

Triathlon

 

  • Jakub Pawlak (Holo)
  • Paweł Hammer (Rimac)
  • Marcin Lewandowski (Travel Bidder)


Strzelanie Sytuacyjne

  • Patrycja Czyżewska (Make Event)
  • Andżelika Rzymska (Izzi Event)
  • Joanna Ficek (APS Team)

 

  • Jan Pakulski (Zoe Advertising)
  • Maciej Gargul (APS Team)
  • Krzysztof Bratek (Magenta)


Golf

  • Oliwia Mielnik (Magenta)
  • Kinga Patecka
  • Barbara Świderska (Dream Event)

 

  • Jakub Zdrzalik (Perfectto)
  • Paweł Szewczyk
  • Patryk Balcer (Izzi Event)

 

ZOBACZ FOTORELACJĘ


Patronat merytoryczny nad wydarzeniem objął portal Meetingplanner.pl.
Patronat objęli również Stowarzyszenie Branży Eventowej, MPI Poland, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Klub Agencji Eventowych oraz SITE Poland. Partnerami medialnymi zostali: MICE Poland, Event Management Polska, horecanet.pl, Think MICE, ooohevent.pl i ohhmagazine.pl.
Wydarzenie odbyło się w dniach 30 czerwca – 2 lipca 2019 roku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl