Wojciech Liszka: 14 nominowanych obiektów MP Power Venue

Liczba miesiąca by Wojciech Liszka. Wydarzenie w przemyśle spotkań z perspektywy liczb i cyfr komentuje Wojciech Liszka, CEO, Z-Factor
Na zdjęciu: Liczba miesiąca by Wojciech Liszka. Wydarzenie w przemyśle spotkań z perspektywy liczb i cyfr komentuje Wojciech Liszka, CEO, Z-Factor

Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor, partnera MP Power Awards, w cyklu „Liczba miesiąca” komentuje wyniki audytu Test Call 14 obiektów, które uzyskały nominacje w konkursie i powalczą o tytuł obiektu roku 2019 w swoich kategoriach.

Mimo obecnych okoliczności, które mają duży wpływ na działalność branży spotkań, MeetingPlanner.pl, największy portal branży spotkań w Polsce, postanowił kontynuować proces wyboru zwycięzców MP Power Venue.

Z—Factor współpracuje z organizatorami MP Power Awards przez ostatnie cztery lata. Naszym zadaniem jest przeprowadzanie audytów Test Call wszystkich nominowanych obiektów.

Wysłaliśmy zapytania do wszystkich wyznaczonych obiektów, a po otrzymaniu odpowiedzi przeanalizowaliśmy cały proces sprzedaży. Audyt przeprowadzono po wprowadzeniu w Polsce ograniczeń związanych z COVID-19.

Wyniki pozwalają na wyciągnięcie wniosków na temat tego, jak hotele i centra konferencyjne świadczą usługi sprzedaży w tak trudnym czasie. Możemy to porównać z wynikami tych samych audytów zakończonych w ubiegłym roku.

Oto podsumowanie wszystkich zrealizowanych badań (14 nominowanych obiektów):

  • średni czas reakcji był krótszy niż w zeszłym roku. Większość ofert została wysłana w ciągu 1 dnia, 2 dni
  • mniejsza liczba kwalifikacji biznesu przed wysłaniem oferty. Tylko 40 proc. obiektów skorzystało z kontaktu e-mail, aby poprosić o dodatkowe informacje przed wysłaniem oferty.
  • mniejsza liczba „follow-up”. Tylko 25 proc. nominowanych wróciło do klientów, aby sprawdzić, czy chcieliby zrealizować zapytanie.
  • dominujący jest e-mailowy sposób kontaktu. Praktycznie brak komunikacji telefonicznej z klientami.


Wnioski

Nowa rzeczywistość wpłynęła na procesy, jakimi je znamy. Jesteśmy wciąż w fazie przystosowywania się do nowej sytuacji. Podobnie jak planiści spotkań. To pozytywne, że obiekty odpowiadają tak szybko na wszystkie otrzymane zapytania.

 

Gdy nadejdzie czas, aby ponownie walczyć o biznes grupowy, bardziej osobiste podejście i zrozumienie potrzeb klienta będzie miało fundamentalne znaczenie dla zapełnienia sal konferencyjnych. Na samym początku każda grupa będzie odgrywała kluczową rolę dla odbudowy biznesu.

 

Nominacje w konkursie MP Power Awards - MP Power Venue zostaną ogłoszone 9 kwietnia.

 

Autor: Wojciech Liszka, CEO Z-Factor
Cykl: Liczba miesiąca
Wojciech Liszka, twórca firmy Z-Factor, która każdego dnia monitoruje kilkaset obiektów w całej Europie, a zebrane dane pomagają podejmować efektywne działania sprzedażowe hotelom, centrom konferencyjnych oraz convention bureaux w ponad dwudziestu krajach starego kontynentu,
 będzie interpretował… liczby. Wskaże i skomentuje wybrane dane, które dla poszczególnych miesięcy będą stanowiły istotny parametr.
Liczba miesiąca by Wojciech Liszka – czwarty piątek miesiąca

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl