KDK Events zorganizuje trzy konferencje dla PARP

Oferta KDK Events została wybrana w wyniku przetargu do kompleksowej organizacji trzech konferencji dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wydarzenia odbędą się od października do grudnia 2019 roku.
 
Będą to konferencje: otwarcia Programu Rozwój Przedsiębiorczości i Innowacje w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021, ogólnopolska konferencja upowszechniającej wyniki badania Bilansu Kapitału Ludzkiego (BKL) oraz konferencja podsumowująca projekty Bazy Usług Rozwojowych (BUR).
 
Pierwsza z konferencji odbędzie się w Warszawie w budynku The Heart, przy Placu Europejskim, będzie w niej uczestniczyć około 150 osób. Druga będzie miała miejsce w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie i weźmie w niej udział 200 osób. Natomiast trzecia zlokalizowana będzie w MsMermaid-Conference Center w Warszawie, również weźmie w niej udział 200 osób.
 
KDK Events będzie odpowiedzialna za całość działań związanych z organizacją tych wydarzeń, począwszy od działań informacyjnych i rekrutacji uczestników, prelegentów, zapewnienie noclegów i tłumaczy, poprzez obsługę techniczną, materiały promocyjne, usługi cateringowe po przygotowanie publikacji pokonferencyjnej.
 
W przetargu na realizację tego zadania wpłynęło sześć ofert, pozostałe złożyły firmy: Power sp. z o.o. z Warszawy (oferta ta została odrzucona), e-xon s.c. z Poznania, która zaoferowała za swoje usługi 441 889,50 zł, Partner of Promotion sp. z o.o. z Warszawy, która wyceniła swoją ofertę na 344 253,46 zł, Świeża Bazylia sp. z o.o. z Warszawy, której oferta opiewała na 353 122,40 zł oraz Spragnieni Wiedzy sp. z o.o. z Warszawy z ofertą warta 480 192 zł.
Wartość oferty złożonej przez KDK to 353 tys. zł.
 
Kryterium oceny oferta była cena (60 procent wagi), koncepcja tematyczno-programowa konferencji BUR (36 procent wagi) a także rozwiązania proekologiczne i kryterium społeczne - zatrudnienie na umowę o pracę osoby niepełnosprawnej (po 2 procenta wagi).
Zwycięska oferta otrzymała 58,52 punktów w pierwszym kryterium, 36 punktów – w drugim oraz po dwa w trzecim i czwartym. Wyższą ocenę za zaproponowaną kwotę otrzymała firma Partner of Promotion, ale miała ona zero punktów za kryterium społeczne. Firma Świeża Bazylia otrzymała 58,49 punktów za cenę i po dwa w kryterium trzecim i czwartym.
W rezultacie zwycięska oferta dostała 98,51 punkta, oferta firmy Świeża Bazylia – 98,49, a Partner of Promotion – 98 punktów.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl