KDK Events zorganizuje trzy konferencje dla PARP
Oferta KDK Events została wybrana w wyniku przetargu do kompleksowej organizacji trzech konferencji dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wydarzenia odbędą się od października do grudnia 2019 roku.
Będą to konferencje: otwarcia Programu Rozwój Przedsiębiorczości i Innowacje w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021, ogólnopolska konferencja upowszechniającej wyniki badania Bilansu Kapitału Ludzkiego (BKL) oraz konferencja podsumowująca projekty Bazy Usług Rozwojowych (BUR).
Pierwsza z konferencji odbędzie się w Warszawie w budynku The Heart, przy Placu Europejskim, będzie w niej uczestniczyć około 150 osób. Druga będzie miała miejsce w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie i weźmie w niej udział 200 osób. Natomiast trzecia zlokalizowana będzie w MsMermaid-Conference Center w Warszawie, również weźmie w niej udział 200 osób.
KDK Events będzie odpowiedzialna za całość działań związanych z organizacją tych wydarzeń, począwszy od działań informacyjnych i rekrutacji uczestników, prelegentów, zapewnienie noclegów i tłumaczy, poprzez obsługę techniczną, materiały promocyjne, usługi cateringowe po przygotowanie publikacji pokonferencyjnej.
W przetargu na realizację tego zadania wpłynęło sześć ofert, pozostałe złożyły firmy: Power sp. z o.o. z Warszawy (oferta ta została odrzucona), e-xon s.c. z Poznania, która zaoferowała za swoje usługi 441 889,50 zł, Partner of Promotion sp. z o.o. z Warszawy, która wyceniła swoją ofertę na 344 253,46 zł, Świeża Bazylia sp. z o.o. z Warszawy, której oferta opiewała na 353 122,40 zł oraz Spragnieni Wiedzy sp. z o.o. z Warszawy z ofertą warta 480 192 zł.
Wartość oferty złożonej przez KDK to 353 tys. zł.
Kryterium oceny oferta była cena (60 procent wagi), koncepcja tematyczno-programowa konferencji BUR (36 procent wagi) a także rozwiązania proekologiczne i kryterium społeczne - zatrudnienie na umowę o pracę osoby niepełnosprawnej (po 2 procenta wagi).
Zwycięska oferta otrzymała 58,52 punktów w pierwszym kryterium, 36 punktów – w drugim oraz po dwa w trzecim i czwartym. Wyższą ocenę za zaproponowaną kwotę otrzymała firma Partner of Promotion, ale miała ona zero punktów za kryterium społeczne. Firma Świeża Bazylia otrzymała 58,49 punktów za cenę i po dwa w kryterium trzecim i czwartym.
W rezultacie zwycięska oferta dostała 98,51 punkta, oferta firmy Świeża Bazylia – 98,49, a Partner of Promotion – 98 punktów.