Emlab zrealizuje kampanię dla Związku Polskie Mięso

Emlab (Grupa S/F) wygrała przetarg ogłoszony przez Związek Polskie Mięso na kompleksowe przygotowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii „Marka Polskie Mięso/Polska smakuje- kontynuacja”.
 
Projekt obejmie cykl eventów informacyjno-promocyjnych, działania w kanale digital, przygotowanie strony www kampanii oraz lokowania w TV i prasie.
To drugi projekt, który Emlab zrealizuje dla Związku Polskie Mięso – agencja odpowiadała także za działania w ramach pierwszej edycji kampanii od grudnia 2018 do kwietnia 2019. 
Podobnie, jak podczas poprzedniej odsłony kampanii, celem nadchodzącej edycji będzie dalsza popularyzacja i aktualizacja wiedzy na temat polskiego drobiu i wieprzowiny.
Kampania zostanie sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
 
Związek „Polskie Mięso” to organizacja reprezentująca interesy gospodarcze zrzeszonych w niej podmiotów, działających w obrębie branży mięsnej oraz współpracujących z nią w zakresie ich działalności wytwórczej, handlowej lub usługowej, w szczególności wobec organów państwowych. Jest człnkiem European Livestock and Meat Trades Union.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl