Emlab zrealizuje kampanię dla Związku Polskie Mięso
Emlab (Grupa S/F) wygrała przetarg ogłoszony przez Związek Polskie Mięso na kompleksowe przygotowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii „Marka Polskie Mięso/Polska smakuje- kontynuacja”.
Projekt obejmie cykl eventów informacyjno-promocyjnych, działania w kanale digital, przygotowanie strony www kampanii oraz lokowania w TV i prasie.
To drugi projekt, który Emlab zrealizuje dla Związku Polskie Mięso – agencja odpowiadała także za działania w ramach pierwszej edycji kampanii od grudnia 2018 do kwietnia 2019.
Podobnie, jak podczas poprzedniej odsłony kampanii, celem nadchodzącej edycji będzie dalsza popularyzacja i aktualizacja wiedzy na temat polskiego drobiu i wieprzowiny.
Kampania zostanie sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Związek „Polskie Mięso” to organizacja reprezentująca interesy gospodarcze zrzeszonych w niej podmiotów, działających w obrębie branży mięsnej oraz współpracujących z nią w zakresie ich działalności wytwórczej, handlowej lub usługowej, w szczególności wobec organów państwowych. Jest człnkiem European Livestock and Meat Trades Union.