Akcja POT – Weekend za pół ceny także dla organizatorów eventów

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła nabór do ósmej edycji akcji „Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny”. Do 31 stycznia 2020 mogą się do niej zgłaszać także organizatorzy eventów sportowych.
 
Wiosenna edycja akcji  odbędzie się w weekend 20-22 marca 2020.
Akcja organizowana jest przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Rozwoju. Jej celem jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce. Polska Organizacja Turystyczna chce w ten sposób wesprzeć przedsiębiorców działających w branży turystycznej, dla których wczesna wiosna i późna jesień są często okresem martwym. POT zaprasza do akcji przedsiębiorców z branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowyc
 
– Zachęcam wszystkich przedsiębiorców do przystąpienia do akcji. Jestem przekonana, że jest to szansa na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie obiektów poza głównym sezonem. Już teraz obserwujemy wzrost krajowych wyjazdów krótkookresowych. Razem możemy wzmocnić ten trend i zachęcić Polaków do podróżowania przez cały rok – mówi minister rozwoju Jadwiga Emilewicz.
 
– Udział w projekcie „Polska Zobacz więcej – Weekend za pół ceny” to dla przystępujących do niej partnerów także doskonała okazja do darmowej reklamy. O akcji szeroko informują zarówno media ogólnopolskie, jak i lokalne. Polska Organizacja Turystyczna przeprowadzi też kampanię reklamową w internecie i środkach transportu, między innymi w pociągach PKP Intercity czy autobusach PKS Polonus. Będziemy także po raz kolejny promować akcję poza granicami naszego kraju — dodał prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Robert Andrzejczyk.
 
Akcja będzie promowana na dziesięciu rynkach, z których do Polski przyjeżdża ponad dwie trzecie wszystkich zagranicznych turystów. Poza naszymi sąsiadami: Białorusią, Czechami, Litwą, Niemcami, Rosją, Słowacją i Ukrainą POT zaprosi do Polski także turystów z Finlandii, Norwegii i Szwecji.
 
Na kampanię POT przeznacza 200 tys. zł.
 
Partnerem strategicznym akcji są Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP Intercity wspierają inicjatywę jako partnerzy promocyjni.
 
Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl