Akcja POT – Weekend za pół ceny także dla organizatorów eventów
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła nabór do ósmej edycji akcji „Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny”. Do 31 stycznia 2020 mogą się do niej zgłaszać także organizatorzy eventów sportowych.
Wiosenna edycja akcji odbędzie się w weekend 20-22 marca 2020.
Akcja organizowana jest przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Rozwoju. Jej celem jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce. Polska Organizacja Turystyczna chce w ten sposób wesprzeć przedsiębiorców działających w branży turystycznej, dla których wczesna wiosna i późna jesień są często okresem martwym. POT zaprasza do akcji przedsiębiorców z branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowyc
– Zachęcam wszystkich przedsiębiorców do przystąpienia do akcji. Jestem przekonana, że jest to szansa na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie obiektów poza głównym sezonem. Już teraz obserwujemy wzrost krajowych wyjazdów krótkookresowych. Razem możemy wzmocnić ten trend i zachęcić Polaków do podróżowania przez cały rok – mówi minister rozwoju Jadwiga Emilewicz.
– Udział w projekcie „Polska Zobacz więcej – Weekend za pół ceny” to dla przystępujących do niej partnerów także doskonała okazja do darmowej reklamy. O akcji szeroko informują zarówno media ogólnopolskie, jak i lokalne. Polska Organizacja Turystyczna przeprowadzi też kampanię reklamową w internecie i środkach transportu, między innymi w pociągach PKP Intercity czy autobusach PKS Polonus. Będziemy także po raz kolejny promować akcję poza granicami naszego kraju — dodał prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Robert Andrzejczyk.
Akcja będzie promowana na dziesięciu rynkach, z których do Polski przyjeżdża ponad dwie trzecie wszystkich zagranicznych turystów. Poza naszymi sąsiadami: Białorusią, Czechami, Litwą, Niemcami, Rosją, Słowacją i Ukrainą POT zaprosi do Polski także turystów z Finlandii, Norwegii i Szwecji.
Na kampanię POT przeznacza 200 tys. zł.
Partnerem strategicznym akcji są Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP Intercity wspierają inicjatywę jako partnerzy promocyjni.
Zgłoszenia można wysyłać za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl