SOIT: nowe władze i nowa strategia działania

Zarząd SOIT na kadencję 2020-2021
Na zdjęciu: Zarząd SOIT na kadencję 2020-2021
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel podsumowało dwa lata działalności, wybrało władze na kolejna kadencję i określiło strategię działania. Prezesem zarządu została Olga Krzemińska-Zasadzka, wśród obszarów strategicznych znalazły się działania edukacyjne i informacyjne.
 
Będę to działania skierowane do członków, pracowników i klientów. Zaplanowano także rozwój wydarzeń organizowanych przez SOIT, takich jak Columbus Day czy SOIT Talks, a także tworzenie nowych inicjatyw realizujących cele statutowe SOIT.
 
Rok 2019 był dla SOIT czasem podsumowań, intensywnych działań i wydarzeń z okazji Jubileuszu 10-lat działalności. Stowarzyszenie opublikowało wyniki Barometru SOIT - pierwszego badania rynku incentive w Polsce, współkoordynowało Meetings Week Poland 2019,  zorganizowało pierwsze wydarzenie integracyjne dla właścicieli i pracowników agencji członkowskich – „SOIT na Fali” oraz zainicjowało cykl spotkań „SOIT Talks”, które stanowią platformę wymiany wiedzy dla właścicieli agencji incentive. Finałowym wydarzeniem roku była Gala Columbus Day, podczas której świętowano Jubileusz 10-lecia SOIT i zebrano w trakcie aukcji rekordową kwotę 73 494 zł na cele charytatywne.
 
- Jestem dumny z SOIT i z tego, co osiągnęliśmy przez ostatnie lata. Osobiście uważam, że największy sukces naszego stowarzyszenia to panujące relacje i przyjazna atmosfera wewnątrz, dzięki której jesteśmy w stanie osiągać coraz więcej. Dziękuję zarządowi za fantastyczną współpracę - podsumowuje dwuletnią kadencję i w sumie cztery lata za sterami SOIT, Sebastian Słoniewski.
 
Walne Zgromadzenie Członków wybrało nowe władze SOIT na kolejną dwuletnią kadencję 2020-2021. Prezesem Zarządu SOIT została Olga Krzemińska-Zasadzka (managing director Agencji Power). Funkcję wiceprezesów będą pełnić Łukasz Adamowicz (wiceprezes Grupy BFC) oraz Krzysztof Pobożniak (prezes Haxel Events&Incentice). W skład zarządu weszły również Agnieszka Słowik (president, Flower Travel) oraz Anna Zowczak (prezes agencji Motivoscope). Walne Zgromadzenie Członków wybrało także członków Komisji Etyki i Komisji Rewizyjnej.
 
 - Zdecydowałam się kandydować do zarządu SOIT ponieważ w pełni zgadzam się z wartościami, zasadami i misją stowarzyszenia. Za ogromny sukces SOIT uważam to, że udało nam się stworzyć przyjazne relacje, w ważnych kwestiach mówić jednym głosem, odważnie podejmować kluczowe decyzje, a przede wszystkim efektywnie realizować nasze plany i założenia. Wierzę, że wspólnie możemy budować pozytywny wizerunek branży i z sukcesami działać na rzecz propagowania incentive travel jako silnego i efektywnego narzędzia biznesowego. Będziemy umacniać współpracę z obecnymi partnerami SOIT, a także jesteśmy otwarci na nowych partnerów i nowe inicjatywy branżowe – podsumowuje Olga Krzemińska-Zasadzka, prezes zarządu SOIT. 
 
We wrześniu 2019 członkowie SOIT przyjęli nową strategię na lata 2020-2021. Wybrano priorytetowe działania związane z budowaniem przyszłości stowarzyszenia, z aktywnością na rzecz organizacji, firm członkowskich i ich pracowników oraz na rzecz rynku MICE. Nowo wybrany zarząd SOIT będzie w najbliższym czasie przygotowywać plan działań w ramach ustalonej strategii rozwoju.
 
- Planujemy skupić się na tych aktywnościach, które wspierają działalność i budują przewagę konkurencyjną agencji członkowskich, ale także będą rozwojowo wpływać na cały rynek incentive travel. Planujemy kontynuować promocję najlepszych standardów przetargowych w ramach projektu Dobry Przetarg. Jesteśmy też otwarci na przyjęcie kolejnych członków - skuteczne i etycznie działające agencje incentive - relacjonuje Łukasz Adamowicz, wiceprezes zarządu SOIT.
 
- Duży nacisk położymy na rozwój badania polskiego rynku incentive travel - Barometr SOIT, a także na wyliczenie wartości pracy agencji incentive. Te narzędzia i projekty widzimy jako kluczowe dla rozwoju agencji SOIT, jak i całego rynku. Liczymy także na owocną współpracę z  innymi organizacjami w ramach przyjętej przez nas strategii rozwoju – dodaje Krzysztof Pobożniak, wiceprezes zarządu SOIT.
 
Walne Zgromadzenie odbyło się 7 stycznia 2020 w Centrum Konferencyjnym MsMermaid w Warszawie.
 
Zarząd SOIT 2020-2021
1) Olga Krzemińska-Zasadzka - prezes zarządu SOIT
2) Łukasz Adamowicz - wiceprezes zarządu SOIT
3) Krzysztof Pobożniak - wiceprezes zarządu SOIT
4) Agnieszka Słowik - członek zarządu SOIT
5) Anna Zowczak - członek zarządu SOIT
 
Komisja Rewizyjna SOTI 2020-2021
1) Agata Gościńska
2) Andrzej Hulewicz 
3) Sebastian Słoniewski
 
Komisja Etyki SOIT 2020-2021
1) Edyta Jabłońska-Hulimka
2) Joanna Jabłońska
3) Mikołaj Jeżak
4) Agnieszka Lewandowska
5) Liwiusz Misiaszek
6) Sylwia Sadoch
7) Maria Szura

 

SOIT zrzesza obecnie 28 członków zwyczajnych reprezentujących 24 agencje incentive travel: Activezone, Airtours Club, Businessman Fun Club, Conqueror Travel Club, eTravel, Flower Travel, Grupa TSO, Haxel Events & Incentive, Incentive Care, InDreams, Margot Travel, Mazurkas Travel, Motivoscope, NU Horizons, OBP Incentive & Sport Travel, Polka Travel, Power, Pracownia Przygód, Rival Group, Top Travel Incentives & Holidays, Travel Concierge, United Partners, Viventum, Weco Travel Services.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl