Nowy dział w agencji Plej, zarządza nim Wojciech Walczak
Na początku 2020 roku w agencji Plej utworzono nowy dział - strategii. Zarządza nim Wojciech Walczak, który dołączył do Plej jako strategy director. Podlega mu dwóch strategy plannerów. Nowa komórka raportuje bezpośrednio do Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej.
Wojciech Walczak z reklamą związany jest od ponad 16 lat. Karierę rozpoczynał w 2004 roku w PZL. Przez ostatnie osiem lat był współwłaścicielem agencji strategicznej Melting Pot, gdzie zarządzał brand consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategiami komunikacji od idei po implementację.
Doradzał strategicznie członkom zarządu takich firm jak między innymi Hortex, ETX Capital czy Nexera. Pracował dla marek takich jak JBB Bałdyga, Vision Express, Aviva, Winiary, Marvipol, Cosmopolitan Twarda 2/4, TVP, TrendGlass, Rigips, Any.Cloud. Laureat Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, KTR i konkursu Kreatura.
Współtworzył między innymi jedną z najczęściej nagradzanych kampanii non-profit 2017 roku w Polsce, czyli #łapjaja (KTR, Mixx Awards, Effie, Social Marketing Campaign of 2017).
Był doradcą strategicznym i niezależnym konsultantem dla lokalnych i globalnych agencji reklamowych, organizacji pozarządowych i startupów, między innymi Isobar, Havas Warsaw, McCann Worldgroup, VML Polska, Loyalty Point, 180 HB + Jung von Matt, Walk Digital, Artegence, Scholz & Friends, Plej, Techsoup Fundation, Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Boomerun.
Poza pracą w agencji Wojtciech Walczak jest też wykładowcą SWPS, znanym z prowadzenia kursów „Professional image. Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym” oraz „Strategia komunikacji marki w mediach społecznościowych”.
Nowy dział strategii Plej, którym kieruje, będzie wspierał in house’owo działania new business oraz business development, jak również bieżące prace dla obecnych klientów agencji.