adidas wybrał VMLY&R Poland do regionalnej obsługi reklamowej
W ramach prowadzonego przetargu VMLY&R Poland została partnerem marki adidas. Od czerwca 2020 roku agencja zajmuje się kompleksową obsługą reklamową marki w regionie Europy Wschodniej, w ramach której jest organizacja eventów.
Od czerwca VMLY&R odpowiada za realizację strategii komunikacji marki adidas oraz tworzenie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w następujących obszarach: digital, PR, influencer marketing oraz eventy i social media. Działania te są obecnie prowadzone w Polsce i Czechach, a współpraca może być rozszerzana na kolejne rynki.
Działania obejmują m.in. aktywacje konsumenckie, współpracę ze wszystkimi ambasadorami marki, w tym z influencerami i sportowcami, content management, opracowania materiałów kreatywnych, monitoring i moderację kanałów social media, organizację eventów oraz prowadzenie relacji z mediami.
Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją regionalnych projektów dla kluczowych kategorii produktowych, m.in. bieganie, trening, piłka nożna oraz lifestyle (adidas Originals).
Umowa została podpisana na trzy lata.