LOT zniósł opłaty za zmiany w rezerwacji biletów na wszystkich połączeniach
Od 10 września pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT mogą wielokrotnie zmieniać plany podróży bez dodatkowych opłat. To kolejne udogodnienie, jakie LOT wprowadza z myślą o pasażerach w czasie globalnej pandemii.
Według danych IATA (raport IATA i McKinsey & Company z sierpnia br.) w przypadku ruchu biznesowego, najważniejszym kryterium decydującym o podróży lotniczej w czasie pandemii jest możliwość dokonywania modyfikacji w rezerwacji biletów i dostępność połączeń bezpośrednich. Dlatego LOT znosi opłaty za zmiany w rezerwacjach i wprowadza elastyczne zasady zarządzania rezerwacją.
– Rozumiemy potrzeby naszych klientów, którzy w obliczu stale zmieniających się obostrzeń w poszczególnych krajach w związku z globalną pandemią oczekują usługi, która zapewni im maksymalny poziom bezpieczeństwa, komfort i elastyczność w planowaniu podróży. Dotyczy to nie tylko pasażerów, którzy zamierzają wybrać się na urlop wczesną jesienią, ale również stopniowo powracającego ruchu biznesowego. Oferujemy naszym klientom jeden z najbardziej konkurencyjnych produktów na rynku, a w ramach niego: elastyczność rezerwacji i łatwe zarządzanie nią online, atrakcyjne ceny biletów i wysoki standard produktu pokładowego. Nieustanie podwyższamy jakość naszej oferty walcząc o każdego pasażera – zapewnia Michał Fijoł, członek zarządu ds. handlowych Polskich Linii Lotniczych LOT.
Pasażerowie mają możliwość dowolną liczbę razy, bezpłatnie zmienić datę i kierunek lotu w ramach swojej rezerwacji. Dotyczy to biletów zakupionych w okresie od 10 września do 31 grudnia br. na wszystkie połączenia LOT-u, w każdej dostępnej taryfie, w tym również najtańszej opcji saver, bez dodatkowego bagażu.
Ewentualne dopłaty wiążą się wyłącznie z różnicą w cenach biletów w przypadku braku dostępności taryfy, w której dokonano początkowej rezerwacji. W ramach biletów zakupionych do 10 września br. pasażerom przysługuje możliwość jednorazowej bezpłatnej zmiany trasy i daty podróży.
W przypadku wyboru nowej daty podróży na tej samej trasie, pasażerowie mogą samodzielnie dokonywać modyfikacji przez stronę lot.com w zakładce „Zarządzaj rezerwacją”. Zmiany kierunku podróży można dokonać, kontaktując się bezpośrednio z LOT Contact Centre lub agentami.