Malta dofinansuje organizację międzynarodowych wydarzeń

Malta Tourism Authority (MTA)  wprowadza program wspierający organizację międzynarodowych wydarzeń na Wyspach Maltańskich. Organizatorzy spotkań z udziałem minimum dziesięcu uczestników, którzy spędzą na Malcie dwie noce, mogą starać się o finansowe wsparcie, na które MTA przeznaczy cztery miliony euro.

Misją Malta Tourism Authority jest wspieranie operatorów turystycznych w prowadzeniu działalności MICE na Wyspach Maltańskich. Zainicjowany program ma na celu zachęcenie zagranicznych klientów korporacyjnych i stowarzyszeń do wybrania Malty i Gozo na swoje wydarzenia MICE w 2021 i 2022 roku.

Segment MICE jest bardzo ważnym elementem przemysłu turystycznego na Malcie. Generuje wyższe niż przeciętne wydatki na turystę (uczestnika wydarzenia) i ważny ruch turystyczny w miesiącach poza sezonem największego ruchu turystycznego. Dlatego Malta Tourism Authority będzie inwestować w ten segment w celu jego ożywienia i odbudowy. Wnioski na dofinansowanie wydarzeń mogą być składane bezpośrednio przez klienta korporacyjnego, profesjonalnego organizatora konferencji, licencjonowane firmy zarządzające destynacjami (DMC), hotele i firmy audiowizualne prowadzące działalność w zakresie obsługi wydarzeń MICE.

Wsparcie zostanie przyznane dla każdego delegata międzynarodowego / zarejestrowanego uczestnika, który przyjechał, aby wziąć udział w spotkaniu, programie motywacyjnym, konferencji lub wystawie odbywającej się na Malcie i Gozo w latach 2021 – 2022. Organizatorzy wydarzenia odbywającego się na Wyspach Maltańskich, którzy udokumentują, że koszt udziału uczestnika w nim wyniósł co najmniej 800 euro, są uprawnieni do otrzymania wsparcia w wysokości 150 euro na uczestnika, przyjeżdżającego z zagranicy. Jeśli koszt udziału uczestnika w wydarzeniu wyniósł co najmniej 600 euro, mogą aplikować o dofinansowanie w wysokości 75 euro na uczestnika

Każde wydarzenie może otrzymać wsparcie tylko raz. Zgłoszenia będą rozpatrywane według kolejności ich składania. Wsparcie jest przekazywane po realizacji wydarzenia. Wielkość grupy nie powinna być mniejsza niż 10 osób przy minimalnym pobycie na Malcie lub Gozo przez dwie noce.
Program wydarzenia musi jak najlepiej przedstawiać destynację. Organizator musi zapewnić odpowiednią jakość usług i produktu.
Wydatki poniesione na organizację wydarzenia MICE na Wyspach Maltańskich, które można przedstawić jako potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie kosztów na delegata, mogą obejmować zakwaterowanie w hotelu, transport naziemny, wyżywienie, wycieczki, aktywności związane z budowaniem zespołu, produkcją i logistyką wydarzenia. Loty międzynarodowe lub inne środki podróży na Wyspy Maltańskie nie kwalifikują się do uwzględnienia przy obliczaniu wydatków na delegata.

Wsparcie w ramach programu podlega zatwierdzeniu i jest przyznawane według uznania Malta Tourism Authority. Wnioski można składać online na stronie www.bit.ly/micescheme

Wnioskodawca jest zobowiązany do przedstawienia Malta Tourism Authority dowodu zaangażowania w organizację spotkania na Wyspach Maltańskich – może to być podpisana umowa zakwaterowania lub z dostawcami innego rodzaju usług na Malcie. Po zatwierdzeniu aplikacji Malta Tourism Authority przygotuje umowę.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl