Visit Gdansk z wyróżnieniem Bessie Awards

Akcja #CityWillWait” prowadzona przez Gdańską Organizację Turystyczną (GOT) zwyciężyła w kategorii „Współpraca roku” w konkursie Bessie Awards.

Nagrody Bessie Awards, przyznawane przez organizację „Wanderful”, mają na celu wyróżnienie szczególnie aktywnych podróżniczek, influencerek, oraz organizacji i ich inicjatyw, które najbardziej przyczyniły się do rozwoju turystyki w danym roku. Nazwa nagrody pochodzi od nazwiska Bessie Coleman, pierwszej kobiety pochodzenia afro-amerykańskiego, która otrzymała licencję pilota. Nagrody przyznawane są w dziewięciu kategoriach.

W kategorii „Współpraca roku” inicjatywa Visit Gdansk konkurowała z projektami organizacji Tourism New Zealand i Visit Estonia. – Jest mi niezmiernie miło. Doceniono nasze wysiłki w walce z pandemią. Zresztą nie tylko nasze. Kategoria, w której otrzymaliśmy wyróżnienie, nie jest przypadkowa. Udało nam się nawiązać i poprowadzić wzorową współpracę pomiędzy 13 miastami. Dziękuję serdecznie naszym partnerom w projekcie, a podróżniczkom za wybór akcji #CityWillWait – powiedział prezes zarządu GOT, Łukasz Wysocki.

Akcja #CityWillWait powstała w odpowiedzi na zagrożenie epidemiczne Covid-19. Inicjatywę zapoczątkowała Gdańska Organizacja Turystyczna pod hasłem #GdanskWillWait. Pierwszymi partnerami projektu zostały trzy zaprzyjaźnione metropolitalne organizacje turystyczne z Poznania, Łodzi oraz Warszawy.
Celem inicjatywy było podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród turystów w momencie wprowadzenia pierwszego lockdownu w 2020 roku oraz wsparcie lokalnej branży turystycznej.
Rozgłos medialny projektu spowodował, że w krótkim czasie udało się zainteresować akcją inne miasta Polski – łącznie 13 miast działających pod tym samym hasłem, wspólnie wspierających się w trudnych czasach (Gdańsk, Warszawa, Poznań, Łódź, Lublin, Toruń, Olsztyn, Kielce, Sopot, Opole, Kraków, Szczecin, Gdynia). Sama akcja nabrała wymiaru ogólnokrajowego, w której koordynatorem projektu był Gdańsk.
Dodatkowo, jak podkreśla GOT, udało się osiągnąć efekt synergii i zjednoczenia wielu dużych ośrodków miejskich wokół jednego celu. Współpraca, wymiana doświadczeń i chęć kooperacji pokazały, że wspólnie można pokonać nawet poważne przeciwności. Wszystkie miasta korzystały ze spójnej identyfikacji graficznej.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl