Polzak Marketing 2021 w trzech odsłonach
Tytuł tegorocznej edycji konferencji to „Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu oraz produkcji TV/Video”. Zaplanowane zostały trzy wydarzenia online – każde poświęcone innej tematyce.
Celem Polzak Marketing 2021 jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy środowiskami: marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców. Organizatorami Polzak Marketing 2021 są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML). MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym konferencji. Wstęp na wydarzenie w formule online będzie bezpłatny. Obowiązuje rejestracja: https://bit.ly/3t0Ej4d
Piąte edycja wydarzenia podzielona została na trzy bloki tematyczne. Pierwszy, który odbędzie się 20 maja, o godz. 15:00 – 16:30, to blok: Eventy „Marketing rozwiązań w eventach – wyzwania podczas organizacji eventu w digitalu”. Moderatorem spotkania będzie Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.
Program wydarzenia
Wyzwanie 1: Attention. Uwaga odbiorcy najtrudniejszym zadaniem
Prelegenci: Krzysztof Kiełmiński, dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka, Jakub Ćwikliński, wiceprezes zarządu, event Director, El Padre
Wyzwanie 2: New normal. Co po pandemii?
Prelegenci: Ewa Krupa, dyrektor kultury i rozwoju, Orange Polska, Artur Ucher, prezes zarządu, Imagine Nation, Dawid Bednarski, creative Director, Imagine Nation
Wyzwanie 3: Frekwencja, wiedza, zasięgi. Czym warto wygrać z realem
Prelegenci: Anna Dubaj, marketing manager Poland EBG Solution & MKT Dept., Huawei Polska, Łukasz Klimczak, COO Bespoke, Konrad Jan Wielgórski, CEO Bespoke
Wyzwanie 4: Wspólne przeżywanie w digitalu. Cyfrowa rzeczywistość, realne emocje
Prelegenci: Magdalena Heinrich, procurement manager - AstraZeneca Pharma Poland, Monika Kiełtyka - Michna, head of Global Procurement Services – AstraZeneca, Beata Krajewska-Forysiak, koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services, Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity
Wyzwanie 5: Wsparcie marki i sprzedaży. Czy digital dowozi?
Prelegenci: Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.pl, Marta Wojakowska, creative event planner Live Age, Ewelina Zimny, event manager Live Age, Dominik Górka, co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age.
Wyzwanie 6: Dobry zakup. Co naprawdę kupujemy?
Prelegenci: Marcin Franczak, główny specjalista ds. projektów eventowych, Grupa PZU, Rafał Żółtonos, department manager/parts & accessories, KIA, Anna Ufnal, event production director, Plej
Wydarzenie zamknie komentarz ekspercki przedstawicieli procurementu i marketingu do tematu pt. „Projekt komunikacyjny. Wykorzystać potencjał digitalu”.
Blok: Digital, odbędzie się 10 czerwca, blok: Produkcja TV/Video, będzie miał miejsce 23 czerwca.