Certyfikaty POT 2021 przyznane najlepszym produktom turystycznym

fot. Paweł Wójcik/POT
Na zdjęciu: fot. Paweł Wójcik/POT

Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej to projekt wyłaniający najlepsze produkty turystyczne oraz rekomendujący je turystom z kraju i z zagranicy. Wręczenie certyfikatów odbyło się podczas gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria, 25 listopada.

Certyfikaty POT są przyznawane przez Kapitułę powołaną przez prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. W jej skład wchodzą eksperci z zakresu turystyki, marketingu, budowy i promocji produktów turystycznych, a także przedstawiciele środowisk akademickich oraz mediów.
Kapituła kierowała się ideą, że produkty certyfikowane mają być swoistym drogowskazem dla turystów.

Do konkursu zgłoszono zgodnie z regulaminem 49 produktów turystycznych, dziewięć do Złotego Certyfikatu i 14 do Certyfikatu Specjalnego. Łącznie odnotowano 72 zgłoszenia do etapu ogólnopolskiego.
Najważniejszą nagrodę – Złoty Certyfikat zdobyło Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis. Jest to centrum wiedzy o wodzie, które łączy walory edukacyjne z nowoczesną formą wystawienniczą.
Kapituła przyznała również dziesięć Certyfikatów POT, a także jedno Wyróżnienie oraz Certyfikat Specjalny.
Prezes POT postanowił także uhonorować Podlaską Regionalną Organizację Turystyczną za wyjątkowe zaangażowanie i aktywność w realizacji regionalnego etapu Konkursu.

Internauci w głosowaniu, które odbyło się za pośrednictwem Narodowego Portalu Turystycznego, za najlepszy produkt uznali Juromanię – Święto Jury Krakowsko-Częstochowskiej.
— Nie ulega żadnej wątpliwości, że miejsca uhonorowane Certyfikatami Polskiej Organizacji Turystycznej to najbardziej wyróżniające się atrakcje turystyczne na mapie Polski. Posiadanie Certyfikatu POT to ogromny prestiż i potwierdzenie jakości turystycznych doznań. Podnosi on rangę produktu turystycznego, wzmacnia pozycję w oczach klientów. Jego wpływ na prowadzone kampanie promocyjne jest z marketingowego punktu widzenia nieoceniony – mówił prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szlachta.

Wszystkie certyfikowane produkty turystyczne zostaną objęte specjalnym programem promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej. Dodatkowo nagrodą dla zdobywcy Złotego Certyfikatu będzie dedykowana kampania promocyjna o wartości 150 tys. złotych.

Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego w 2021 roku otrzymały następujące produkty turystyczne:

1. Bajka Pana Kleksa w Katowicach
2. Geopark Świętokrzyski
3. Juromania – Święto Jury Krakowsko-Częstochowskiej
4. Kolejkowo
5. Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju
6. Rogalowe Muzeum Poznania
7. Twierdza Modlin
8. Tykocin – Pomnik Historii
9. ZielonyPonton.pl - Przygoda na Sanie
10. Żywe Muzeum Obwarzanka

Wyróżnienie otrzymały:
Anielskie Ogrody – ekologiczna akademia ogrodowa

Certyfikat Specjalny otrzymała:
Ekspozycja „Podziemny Olkusz”

Certyfikat Internautów otrzymała:
Juromania – Święto Jury Krakowsko-Częstochowskiej

Nominacje do Złotego Certyfikatu:
Bałtowski Kompleks Turystyczny
Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis
Zamek jak z bajki

Złoty Certyfikat otrzymało:
Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl