Rebranding Stowarzyszenia Branży Eventowej
Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) po dziesięciu latach działalności zdecydowało się na rebranding. Wybrano już nowe logo. Kolejnym krokiem będzie przygotowanie nowej szaty graficznej strony internetowej oraz materiałów promocyjnych.
W grudniu 2018 roku nowy zarząd SBE podjął decyzję o zmianach, które mają być symbolem świeżości i nowych kierunków rozwoju Stowarzyszenia, a na przełomie lutego i marca 2019 został ogłoszony konkurs na nowy projekt logo wśród członków SBE.
Propozycje zostały wysłane przez firmy Asap Drukarnia, FSWO, Ibento i Mea Group. Reprezentanci firm członkowskich SBE drogą głosowania wybrali projekt firmy Asap Drukarnia.
– Zadaniem, jaki przed nami zostało postawione, było odświeżenie logo i na tym się skupiliśmy. Zachowaliśmy główny element trzech kolorów – 3 filary stowarzyszenia - na które składa się filozofia SBE, a skrót zamknęliśmy w prostej formie kwadratu, nadając całości elegancji. Również kolorystyka została odświeżona – postawiliśmy na pozytywne i energiczne zestawienie barw – które idealne odzwierciedla ducha stowarzyszenia – powiedział Grzegorz Łopata, managing partner z Asap Drukarnia.
Zarząd i biuro SBE zachęca do zgłaszania się firm, które chciałyby mieć wpływ na nowy wizerunek Stowarzyszenia. Niedługo zostanie przedstawione również nowe logo jesiennej konferencji Event Biznes.
Stowarzyszenie Branży Eventowej skupia ponad 40 podmiotów, wśród których znajdują się organizatorzy eventów, dostawcy oraz lokalizacje. Stowarzyszenie założone w roku 2009 roku działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń.