Akademia SKKP: Co słychać w Azji?

Nowe programy, „bańki turystyczne”, granty i wsparcie finansowe. Przykłady pomocowych rozwiązań dla przedsiębiorców z Azji i Pacyfiku przedstawia Anna Górska w cyklu Akademia SKKP.

Umocnienie współpracy w Azji Południowo-Wschodniej
Stowarzyszenia reprezentujące eventy biznesowe w Azji Południowo-Wschodniej: Singapur, Tajlandia, Malezja, Filipiny i Indonezja zjednoczyły się, aby pobudzić ożywienie sektora spotkań i wydarzeń w swoim regionie poprzez zintensyfikowanie rozmów, koncentrując się na udostępnianiu protokołów dotyczących bezpiecznego ponownego otwarcia wydarzeń biznesowych i lobbingu wśród decydentów.

Krótkoterminowe podróże służbowe między Tajlandią a pięcioma kluczowymi rynkami przedmiotem dyskusji

Hongkong i Tajlandia mają nadzieję na zawarcie w lipcu dwustronnej umowy w celu stworzenia bańki turystycznej między tymi dwoma destynacjami. Inni podróżujący krótkoterminowo w interesach do Tajlandii mogą wkrótce potencjalnie obejmować również Chiny kontynentalne, Japonię, Koreę Południową i Singapur.

Grant „Ease Up” dla Tajlandii
Thailand Convention & Exhibition Bureau zaprezentowało (TCEB) „EASE UP”, nową dotację finansową opartą na współpracy, która zapewnia organizatorom wydarzeń dostęp do wsparcia finansowego w wysokości 500 000 USD oraz równoważną wartość w postaci bezpłatnych produktów i usług od partnerów uczestniczących w projekcie. Grant jest częścią nowej kampanii o nazwie I M People Focused.

Singapur wprowadza „podręcznik operacyjny”
Singapore Association for Convention and Exhibition Organisers and Suppliers (SACEOS) połączyło siły z Singapore Tourism Board i Enterprise Singapore, aby opracować Plan Odporności Przemysłu (IRR), który posłuży jako „podręcznik operacyjny”, gdy wydarzenia biznesowe zaczną etapowo powracać.

AKEI oferuje wsparcie dla targów i wystaw w wysokości 200 000 USD
The Association of Korea Exhibition Industry (AKEI) zapewni organizatorom targów pokrycie kosztów działań zapobiegawczych przeciw COVID19 dot. materiałów eksploatacyjnych, takich jak maski, środki dezynfekujące i rękawice plastikowe, wypożyczenia sprzętu, takiego jak kamery termowizyjne, oraz kosztów dezynfekcji. Całkowity budżet wynosi około 200 000 USD i oczekuje się, że ponad 50 imprez targowych otrzyma to wsparcie. Aby się zakwalifikować, imprez  musi mieć co najmniej 2000 mkw. i odbywać się od maja ubiegłego roku lub być zaplanowana w Korei Południowej. Organizator może uzyskać wsparcie dla dwóch wystaw i do 5 milionów KRW (4200 USD) na jedną edycję.

Tajlandzkie Centrum Informacji
Thailand Convention & Exhibition Bureau (TCEB) uruchomiło serwis informacyjny, poświęcony wydarzeniom biznesowym podczas pandemii Covid-19 i stworzyło ramy zatytułowane Exhibition New Norm Standard Operation Procedures. Strona zawiera informacje rządowe i dane na temat statusu zakażenia Covid-19 w Tajlandii i na całym świecie, a także zasoby online dla organizatorów i odwiedzających.

Australia uruchamia pakiet pomocy w wysokości 1,5 miliona AUD (1,03 miliona USD)
Business Events Australia uruchomiła pakiet pomocowy o wartości 1,5 miliona AUD (1,03 miliona USD), który ma pomóc sektorowi krajowych wydarzeń biznesowych w odzyskaniu równowagi po kryzysie Covid-19. Australijski rząd federalny przeznaczył również 75 milionów AUD (51,8 miliona USD) na dotacje, aby zapewnić kapitał na pomoc firmom eventowym. Organizatorzy wydarzeń będą mogli ubiegać się o granty w wysokości od 75 000 AUD (51 900 USD) do dwóch milionów AUD (1,4 miliona USD) na imprezy w ramach szerszego pakietu ratunkowego dla sektora artystycznego w wysokości 250 milionów AUD (173 milionów USD).

Melbourne Convention Bureau szuka 60 mln AUD
Grupa zadaniowa ds. turystyki w Victorii zaproponowała rządowi plan odbudowy branży turystycznej o wartości 1,3 mld USD (910 mln USD). Proponowany pakiet obejmowałby 15 milionów AUD (10 milionów USD) na dodatkowe roczne fundusze dla Convention Bureau w ciągu kolejnych czterech lat, a także finansowanie innowacji produktowych, incentives dla usług lotniczych i promocji turystyki.

 

Autor: Anna Górska, wiceprezes zarządu SKKP ds. współpracy międzynarodowej, business development director Expo XXI Warszawa, doradca zarządu Symposium Cracoviense, Positive Impact Events Ambassador
Informacje ukazają się w cyklu „Newsy ze Świata – Akademia SKKP”

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl