Kolejna umowa pomiędzy PPH a siecią Marriott podpisana

Janusz Mitulski, Marriott International i Gheorghe Marian Cristescu, Polski Holding Hotelowy
Na zdjęciu: Janusz Mitulski, Marriott International i Gheorghe Marian Cristescu, Polski Holding Hotelowy

Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego zawarła umowę na wprowadzenie do sieci Marriott trzech hoteli PHH. Kontrakt został podpisany 8 września w Renaissance Warsaw Airport Hotel przez prezesa GK PHH Gheorghe Mariana Cristescu oraz Janusza Mitulskiego, starszego dyrektora ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy sieci Marriott International. Plany inwestycyjne grupy opiewają na kwotę ponad 300 mln zł.

Na mocy podpisanej umowy pod szyldem marki Four Points by Sheraton będą funkcjonowały hotel Ikar w Poznaniu oraz Wieniawa we Wrocławiu. Natomiast marka Le Méridien zostanie wprowadzona do hotelu Royal w Krakowie. Prace przygotowawcze zostały już rozpoczęte, a realizacja większości inwestycji jest zaplanowana na 2021 i 2022 rok. Następny krok to wybór inwestora zastępczego i biura architektonicznego dla bliźniaczych projektów hotelu Wieniawa we Wrocławiu oraz Hotelu Ikar w Poznaniu. W przypadku hotelu Royal proces projektowy jest w toku, a rozpoczęcie prac budowlanych planowane jest w pierwszej połowie 2021 roku, po uzgodnieniach z konserwatorem zabytków.

– Dziś jeszcze bardziej niż kiedykolwiek, wiążemy się ze sprawdzonymi partnerami. Plany inwestycyjne naszej grupy opiewają na kwotę ponad 300 mln zł, z uwagą patrzymy na każdą zainwestowaną złotówkę. Realizacja biznesplanu jest zobowiązaniem długoterminowym, a inwestycje mają wpływ nie tylko na naszą spółkę, ale również na lokalne ekosystemy naszych hoteli, a w szerszej perspektywie – na ekonomię Polski. Jestem przekonany, że wyremontowane hotele będą w przyszłości cieszyć podróżnych w Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Pomimo tego, że czas dla branży hotelarskiej jest trudny, to w dalszym ciągu pracujemy zgodnie z naszym harmonogramem, i nawet mogę zdradzić, że szukamy dalszych inwestycji
i możliwości rozwoju naszej grupy – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

– Jest nam niezmiernie miło, że hotele będące częścią GK PHH, naszego wieloletniego partnera w Polsce, z którym mamy już w swoim portfolio cztery hotele przylotniskowe, rozszerza współpracę z siecią Marriott International o kolejne trzy obiekty zlokalizowane w centrum miast. Obydwa Four Points by Sheraton
w Poznaniu oraz Wrocławiu wpiszą się w swoje lokalizacje nieformalnym stylem i swobodną atmosferą. Cieszymy się również, że PHH wybrał markę Le Méridien dla hotelu w prestiżowej lokalizacji przy samym Wawelu w Krakowie – mówi Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International.

Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym, której celem jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelowymi należącymi do Skarbu Państwa. PHH od wielu lat współpracuje jako franczyzobiorca z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group. W grupie kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego znajduje się łącznie 28 obiektów hotelarskich, co czyni go drugą największą spółką hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Ponadto, w ramach umowy z PHN, PHH zarządza Regent Warsaw Hotel. W najbliższych latach jako pierwszy w Polsce i Europie wprowadzi markę Vīb, należącą do sieci Best Western Hotels & Resorts. Pod szyldem marki Vīb będą funkcjonowały Apartamenty Zgoda w Warszawie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl