„Eventy Hybrydowe” z Digital Knowledge Observatory

W Digital Knowledge Village obyła się pierwsza konferencja z cyklu „Eventy Hybrydowe”, organizowana przez Digital Knowledge Observatory. Prelegenci dzielili się doświadczeniami i radami z zakresu organizacji eventów hybrydowych, oprawy audiowizualnej oraz zaplecza technicznego. Dziesięcioro z nich pojawiło się na scenie, czworo połączyło się z pozostałymi mówcami i publicznością wirtualnie. Praktycy, którzy od lat specjalizują się w branży MICE, opowiedzieli o zmianach, które zostały spowodowane pandemią oraz o wyzwaniach, jakie wciąż czekają przed organizatorami i ich klientami.

Z ponad 800 zgłoszonych uczestników konferencji, aż 690 (85 proc.) wybrało udział online. W wydarzenie w sumie (online i na miejscu) wzięło udział ponad 80 proc. zgłoszonych.
Temat konferencji bardzo aktualny obecnie, został oceniony na 4,6 w 5-stopniowej skali i jest bardzo interesujący zarówno dla osób z agencji eventowych (55 proc. osób zarejestrowanych), jak i klientów końcowych (45 proc. osób zarejestrowanych).

Jednym z wyzwań dla organizatorów jest utrzymacie uwagi uczestnika online. Dzięki odpowiedniej tematyce, merytoryce wystąpień oraz poziomowi interakcji, podczas konferencji osoby online spędziły na wydarzeniu średnio dwie godziny i 15 minut (średnio logowały się do systemu 2,15 razy) przy całkowitej długości konferencji 3 godzin 30 minut. Jak podkreślają organizatorzy, świadczy to o tym, że można utrzymać zainteresowanie widza i nie musi on opuścić konferencji po 20 minutach lub nie wrócić po przerwie. Łącznie uczestnicy spędzili online 1403 godziny, co daje transfer w sieci na poziomie 13 TB.

Podczas imprezy zostały wykorzystane narzędzia interakcji tj. udział w debatach, pytania do prowadzących czy ankiety z pytaniami. Udział w nich wzięło ponad 321 uczestników i dzięki temu współtworzyło przebieg eventu.

Na scenie pojawili się m.in. dr Ireneusz Tomczak, CEO Fundacji Digital Knowledge Observatory, dr Bianka Siwińska, dyrektor zarządzająca Fundacji Edukacyjnej Perspektywy, dr Agnieszka Muszyńska (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula), psycholog Sebastian Kotow, Piotr Maczuga, menedżer DKV Lab (DKV), dr Agnieszka Muszyńska (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula), Zuzanna Sprycha, managing partner, ConnectTo Event Solutions, Łukasz Adamowicz, wiceprezes SOIT, wiceprezes BFC Travel.

Prelegenci podkreślali chęć współpracy branży w trudnych czasach pandemii. Oddała to również ankieta i deklaracje uczestników. Blisko 67 proc. osób zadeklarowało chęć dalszej współpracy w ramach powstającego programu promocji eventów hybrydowych, a szczególnie ich interesowało: wsparcie w zakresie szkoleń blended learning (70 proc.), udziału w kolejnych eventach (50 proc.), korzystania z wyszukiwarki potrzeb technologicznych (60 proc.) oraz dla studiów produkcyjnych (30 proc.) dla eventów hybrydowych, testowanie nowych technologii w laboratorium testbed (66 proc.), skorzystanie z mentoringu (24 proc.).

Możliwy jest dostęp do pełnego zapisu VOD konferencji, aby go otrzymać należy zarejestrować się na stronie wydarzenia www.eventyhybrydowe.pl.

Konferencja „Eventy hybrydowe” została oceniona przez uczestników powyżej 4, najwyżej (4,5) oceniono aktualność tematyki wydarzenia oraz praktyczny charakter zdobytej wiedzy. Spotkanie odbyło się 15 września.

MeetingPlanner.pl był patronem medialnym konferencji.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl