Brill AV Media z ofertą wydarzeń online i hybrydowych
Brill AV Media udowadnia, że jako międzynarodowa firma z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży audiowizualnej, radzi sobie z wyzwaniami, jakie postawiła przed nami nowa rzeczywistość i rozumie aktualne potrzeby organizatorów wydarzeń, którzy przenoszą swoje eventy do sieci.
Doświadczenie nabyte we wcześniejszych realizacjach w sferze wirtualnej pozwoliło Brill AV Media na poszerzenie swoich usług i uruchomienie pod koniec marca własnego studio do transmisji online.
Szybko okazało się to strzałem w dziesiątkę i z uwagi na duże zainteresowanie oraz obłożenie studia, w ostatnim czasie Brill AV Media, uruchomiło kolejną przestrzeń studyjną, przygotowaną technologicznie do produkcji, rejestracji i streamingu wydarzeń. Bogate zaplecze sprzętowe Brill AV Media pozwoliło na kompleksowe wyposażenie studiów i pozwala stworzyć wydarzenie online, które nie odbiega od standardów wydarzeń live.
– Cieszymy się z zainteresowania naszą ofertą. W ostatnim czasie postawiliśmy na rozwój i szkolenia podnoszące digitalowe kompetencje naszych pracowników, co szybko przyniosło oczekiwane efekty. Zadowolenie klientów i słowa uznania, zachęcają nas do dalszego rozwoju w tej dziedzinie. Nie zamierzamy jednak przechodzić całkowicie na wydarzenia online. Okoliczności, w jakich przyszło nam funkcjonować pokazały, jak ważne dla nas wszystkich są spotkania i kontakty bezpośrednie, dlatego w nadchodzącym czasie z uwagi na zniesienie części obostrzeń w naszej branży, liczymy na obsługę wydarzeń hybrydowych – powiedział Marcin Wójcicki, dyrektor sprzedaży Brill AV Media.
Doświadczenie techniczne i świetna lokalizacja sprawiły, że w swoich studiach od początku pandemii zespół zrealizował z powodzeniem już kilkadziesiąt eventów online!
Między innymi właśnie ze studia Brill AV Media transmitowano tegoroczną galę rozdania nagród branży spotkań, galę finałową MP Power Awords®, kilkudniowe flagowe szkolenia Wojtka Herry „Value Based Selling” i „Zarzadzanie sprzedażą w czasach turbulencji”, 15. edycję konferencji „Future Leaders Forum Warsaw” gdzie połączono 12 mówców z ośmiu krajów, Międzynarodową konferencję „Brzemię zwycięstwa, II wojna światowa i jej skutki z perspektywy 75 lat od jej zakończenia” organizowaną przez Muzeum Historii Polski z tłumaczeniem symultanicznym na pieć języków czy Pierwszą Ogólnopolską Konferencję kryzysową online „MADE FOR Restaurant” i wiele innych.
Studia mieszczą się w nowo wybudowanej siedzibie Brill AV Media przy ul. Ojca Aniceta 7, w Warszawie. Dzięki dostępnym przestrzeniom to miejsca, którym w czasach pandemii można zapewnić odpowiednią oprawę konferencji. Niewątpliwą zaletą jest lokalizacja z łatwym dojazdem z każdej części Warszawy oraz duży parking przed budynkiem.
Brill AV Media zadbało również o bezpieczeństwo w czasie wydarzeń organizowanych na terenie obiektu. Wdrożono procedury dopasowane do aktualnie obowiązujący wytycznych, dotyczących bezpieczeństwa sanitarnego w czasie pandemii Covid-19.
Oferta wydarzeń online, przygotowana przez Brill AV Media to przykład dostosowania i natychmiastowej reakcji firmy na aktualne potrzeby rynku w czasach pandemii.
ARTYKUŁ PARTNERA