Brill AV Media z ofertą wydarzeń online i hybrydowych

Brill AV Media udowadnia, że jako międzynarodowa firma z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży audiowizualnej, radzi sobie z wyzwaniami, jakie postawiła przed nami nowa rzeczywistość i rozumie aktualne potrzeby organizatorów wydarzeń, którzy przenoszą swoje eventy do sieci.

Doświadczenie nabyte we wcześniejszych realizacjach w sferze wirtualnej pozwoliło Brill AV Media na poszerzenie swoich usług i uruchomienie pod koniec marca własnego studio do transmisji online.
Szybko okazało się to strzałem w dziesiątkę i z uwagi na duże zainteresowanie oraz obłożenie studia, w ostatnim czasie Brill AV Media, uruchomiło kolejną przestrzeń studyjną, przygotowaną technologicznie do produkcji, rejestracji i streamingu wydarzeń. Bogate zaplecze sprzętowe Brill AV Media pozwoliło na kompleksowe wyposażenie studiów i pozwala stworzyć wydarzenie online, które nie odbiega od standardów wydarzeń live.

– Cieszymy się z zainteresowania naszą ofertą. W ostatnim czasie postawiliśmy na rozwój i szkolenia podnoszące digitalowe kompetencje naszych pracowników, co szybko przyniosło oczekiwane efekty. Zadowolenie klientów i słowa uznania, zachęcają nas do dalszego rozwoju w tej dziedzinie. Nie zamierzamy jednak przechodzić całkowicie na wydarzenia online. Okoliczności, w jakich przyszło nam funkcjonować pokazały, jak ważne dla nas wszystkich są spotkania i kontakty bezpośrednie, dlatego w nadchodzącym czasie z uwagi na zniesienie części obostrzeń w naszej branży, liczymy na obsługę wydarzeń hybrydowych – powiedział Marcin Wójcicki, dyrektor sprzedaży Brill AV Media.

Doświadczenie techniczne i świetna lokalizacja sprawiły, że w swoich studiach od początku pandemii zespół zrealizował z powodzeniem już kilkadziesiąt eventów online!
Między innymi właśnie ze studia Brill AV Media transmitowano tegoroczną galę rozdania nagród branży spotkań, galę finałową MP Power Awords®, kilkudniowe flagowe szkolenia Wojtka Herry „Value Based Selling” i „Zarzadzanie sprzedażą w czasach turbulencji”, 15. edycję konferencji „Future Leaders Forum Warsaw” gdzie połączono 12 mówców z ośmiu krajów, Międzynarodową konferencję „Brzemię zwycięstwa, II wojna światowa i jej skutki z perspektywy 75 lat od jej zakończenia” organizowaną przez Muzeum Historii Polski z tłumaczeniem symultanicznym na pieć języków czy Pierwszą Ogólnopolską Konferencję kryzysową online „MADE FOR Restaurant” i wiele innych.

Studia mieszczą się w nowo wybudowanej siedzibie Brill AV Media przy ul. Ojca Aniceta 7, w Warszawie. Dzięki dostępnym przestrzeniom to miejsca, którym w czasach pandemii można zapewnić odpowiednią oprawę konferencji. Niewątpliwą zaletą jest lokalizacja z łatwym dojazdem z każdej części Warszawy oraz duży parking przed budynkiem.
Brill AV Media zadbało również o bezpieczeństwo w czasie wydarzeń organizowanych na terenie obiektu. Wdrożono procedury dopasowane do aktualnie obowiązujący wytycznych, dotyczących bezpieczeństwa sanitarnego w czasie pandemii Covid-19.

Oferta wydarzeń online, przygotowana przez Brill AV Media to przykład dostosowania i natychmiastowej reakcji firmy na aktualne potrzeby rynku w czasach pandemii.

 

ARTYKUŁ PARTNERA

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl