Hotele grupy PHH: ponad 2,5 tys. noclegów opłaconych bonem turystycznym

Od wprowadzenia programu „Bon Turystyczny” w 28 hotelach grupy Polskiego Holdingu Hotelowego do tej pory zrealizowano bony o wartości prawie 800 tys. zł, co przekłada się na liczbę 2,5 tys. noclegów.

Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego od samego początku bardzo wspierała rządowy projekt Bonu Turystycznego. Wszystkie obiekty hotelowe należące do grupy PHH od samego początku honorowały Bon Turystyczny i przygotowały na tę okazję specjalne rodzinne oferty, aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić pobyt rodzinom. Po zakończonym sezonie wakacyjnym hotele prześcigają się w nowych pomysłach, aby zainteresować tych, którym do tej pory nie udało się zrealizować bonu, do wykorzystania go podczas tak zwanych city break.

– Nasze hotele jak najbardziej odczuwają pozytywnie skutki tego programu. Tak jak przewidywałem wcześniej, w pierwszej kolejności skorzystały na tym hotele wypoczynkowe zlokalizowane w miejscowościach turystycznych. Jednak już teraz możemy zauważyć zainteresowanie realizacją bonów na pobyty weekendowe w miastach. Ten program ma działanie falowe: chociaż bon jest realizowany w hotelach i obiektach noclegowych, to jego skutki odczuwają wszystkie firmy obsługujące turystów – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl