Konferencja Procon/Polzak 2020: na żywo i online

Siódma edycji konferencji zakupowej Procon/Polzak odbędzie się zgodnie z tradycją w październiku w Warszawie. Całe wydarzenie transmitowane będzie online. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania jest „Procurement for sustainable growth”.

Temat przewodni konferencji w pierwotnych, przed-covidowych założeniach obejmował zrównoważony rozwój i rolę, jaka przypada kupcom w budowaniu przyszłości lokalnych i globalnych społeczności biznesowych. Strategiczna pozycja zakupów i ich znaczenie w organizacjach na całym globie została wręcz manifestacyjnie potwierdzona przez wybuch pandemii oraz idące za nią obostrzenia, regulacje wraz z powszechną niepewnością i nieprzewidywalnością.
Wybrana przez organizatorów (OptiBuy i PSML) tematyka ubiegłorocznej konferencji (Are you ready for the VUCA world?) mimowolnie zapowiedziała nadchodzące zawirowania, recesję oraz niespotykany dotąd poziom niepewności na światowych rynkach.

- Żyjąc w tak niepewnym świecie i zmagając się, bardziej niż kiedykolwiek, z nieprzewidywalnym biznesem, naprawdę dobrze jest mieć pewniki, punkty stałe w swoim życiu – mówi Mateusz Borowiecki, managing director w OptiBuy – Wiem, że dla wielu kupców, managerów i dyrektorów zakupów takim solidnym filarem, elementem stałym polskiej rzeczywistości zakupowej jest właśnie konferencja Procon/Polzak. To naprawdę ogromnie schlebiające, a jednocześnie motywujące do zorganizowania tego wydarzenia. W tych „ciekawych” czasach, argumenty leżące u podstaw organizacji konferencji – mimo wszelkich przeciwności i ograniczeń – wydają się jeszcze bardziej solidne i niepodważalne – wyjaśnia.

Wynikiem regulacji związanych z koronawirusem jest nie tylko rozbudowana polityka bezpieczeństwa - #safeProconPolzak – dla tych uczestników konferencji, którzy spotkają się 19 i 20 października w Hotelu Marriott w Warszawie. To również nowa formuła konferencji. Całe wydarzenie będzie transmitowane online.
Zakupowcy z dowolnego miejsca na świecie będą mogli posłuchać i obejrzeć wystąpienia i zdalnie brać udział w dyskusjach m.in. o: znaczeniu feedbacku we współczesnych relacjach z dostawcami, efektach jakie daje zrównoważony rozwój w łańcuchach dostaw, technologii i rozwiązaniach, które mogą stać się skutecznym, zakupowym orężem w walce z kryzysem oraz specyfice pracy z technologicznymi startupami, sytuacji na rynku biurowym i o nowo powstałych trendach, praktycznej stronie zakupu usług cloud od globalnych liderów.

Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele firm: Bayer, Walter Herz, Extreme Robotics, Mercateo, Space3ac, NextBuy, Grupy Żywiec oraz kancelarii SSW Pragmatic Solutions.

– Od kilku miesięcy zastanawiam się, czy jako kupcy decydujący o strategiach zakupowych danych kategorii (single, double czy multi-sourcing), nie jesteśmy w pewnym stopniu odpowiedzialni za zaburzenia w naszych łańcuchach dostaw – mówi Andrzej Zawistowski, członek zarządu PSML - Przecież to my decydujemy o wyborze dostawcy, a więc o jego lokalizacji i o akceptowanych ryzykach. Czy robiliśmy to do tej pory optymalnie? Myślę, że obecne problemy niektórych firm pokazują, że mamy w tym zakresie jeszcze sporo do przemyślenia i zrobienia. Podczas konferencji, będziemy rozmawiać właśnie o tym, co powinniśmy zmienić, jakie wnioski wyciągnąć z ostatnich wydarzeń oraz jakie narzędzia czy podejścia wykorzystać.

Wśród gości specjalnych konferencji są: Christian Voland (global CPO, Bunge), Ewa Zamościńska (ekspert ds. zrównoważonego rozwoju, CSRinfo), Piotr Mieczkowski (prezes, Fundacja Digital Poland) oraz Philip Fritzsche (CPO, Polpharma). O stronę networkingową konferencji zadba Grzegorz Turniak, Akademia Rekomendacji.
Tradycją konferencji jest kognitywistyczna analiza procesów mózgowych kupca (i nie tylko) w wystąpieniu dr. hab. Macieja Błaszaka. Tym razem poruszy kwestie mitycznej walki o równowagę pomiędzy pracą a życiem osobistym (work-life balance). Gwoździem programu będzie wystąpienie lekkoatletki, mulitmedalistki, wielokrotnej mistrzyni świata i Europy w biegach długodystansowych, specjalistki od ultradługich dystansów – Patrycji Bereznowskiej – Mistrzyni Świata w biegu 24-godzinnym.
Podczas konferencji poznamy Liderów Zakupów 2020 oraz najlepszych Dostawców usług B2B wyłonionych w ramach konkursu Procon Awards.

Konferencja zakupowa Procon/Polzak 2020 odbędzie w dniach 19-20 października w Hotelu Marriott w Warszawie oraz dostępna będzie online. Udział w konferencji jest płatny. Bilety można kupić poprzez www.konferencja-proconpolzak.pl

Organizatorami Procon/Polzak są: OptiBuy – specjalizujący się we wdrożeniach informatycznych rozwiązań zakupowych, transformacji cyfrowej działów zakupów i efektywnością samych procesów, oraz Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML) – organizacja non-profit reprezentującą interesy polskich menedżerów łańcucha dostaw, logistyki i zakupów, działająca na rzecz misji budowania centrum kompetencji w obszarze łańcucha dostaw.
MeetingPlanner.pl jest patronem medialnym konferencji.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl