Hotel Anders w Starych Jabłonkach po remoncie

Kończy się rozpoczęty jeszcze przed pandemią remont Hotelu Anders w Starych Jabłonkach na Mazurach. Zmodernizowane zostały sale konferencyjne, pokoje, strefa chillout i hotelowy dziedziniec. Na plaży powstał camper park. Obiekt świętuje obecnie 30-lecie działalności.

Hotel Anders położony jest w turystycznej miejscowości Stare Jabłonki na Mazurach Zachodnich, w sercu Lasów Taborskich, nad Jeziorem Szeląg Mały. W wyniku rozpoczętego jeszcze w 2018 roku remontu zupełnie nowy wygląd i wyposażenie zyskały pokoje, powstały dwa całkowicie nowe apartamenty, sale konferencyjne zmieniły nie tylko design, ale zostały także wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny. Całkowicie przearanżowano lobby recepcyjne, tworząc z niego przyjazną przestrzeń społeczną, oraz nadano kompletnie nowy charakter strefie chillout z kręgielnią. Dodatkowo przebudowo zewnętrzny hotelowy dziedziniec, a na plaży nad jeziorem urządzono camper park. Ukończonych zostało 80 proc. zaplanowanych przed pandemią prac remontowych.

– Prawie 30 lat obecności Hotelu Anders na wymagającym rynku, który w ostatnim czasie jeszcze dotkliwie ucierpiał w wyniku pandemii, to wyjątkowa dla nas rocznica. Świętujemy ją m.in. poprzez nowe inwestycje, które jeszcze bardziej podkreślają potencjał obiektu. Wyeksponowaliśmy widok na jezioro i lasy, bo lokalizacja to jeden z naszych największych atutów. Zmienia się rynek MICE, oczekiwania firm oraz jak nigdy wcześniej podlegamy czynnikom od nas niezależnym – 30 lat działalności to dobra okazja, by mile zaskoczyć naszych gości i sprawić, że Hotel Anders napisze nowy rozdział swojej historii – podkreśla Tomasz Dowgiałło, prezes Hotelu Anders.

Daniel Błaszkiewicz, dyrektor generalny Hotelu Anders, dodaje: – Luksusowy 100-metrowy apartament z przestrzenią służącą spotkaniom biznesowym, pokoje z dużymi oknami, nowoczesny wystrój sal konferencyjnych w kolorach natury, sprzyjające nawiązywaniu relacji przestrzenie społeczne… to tylko niektóre z naszych nowości. Do wykończenia hotelu użyliśmy wielu materiałów, które chwalą się ekocertyfikatami, np. zastosowaliśmy ekotermiczne nowoczesne farby ścienne, a wykładzina w sali konferencyjnej i w przestrzeniach publicznych wykonana jest głównie ze starych sieci rybackich. Postawiliśmy na innowacyjne rozwiązania, ale takie, które są przyjazne ludziom i środowisku oraz pozwalają cieszyć się naszą wyjątkową lokalizacją nad jeziorem, w otoczeniu lasu.

Autorem projektu przebudowy Hotelu Anders w Starych Jabłonkach jest Pracownia Dżus Architekci z Olsztyna, która znana jest z łączenia nowoczesności z elementami regionalnymi. Naturalne materiały, pastelowe kolory, szara ceramika – to elementy, których nie brakuje w nowej aranżacji Hotelu Anders.

Obiekt zawsze kierował swoją ofertę także do gości biznesowych i sektora MICE. – Zdajemy sobie sprawę z tego, że ze względu na pandemię organizacja spotkań firmowych może być jeszcze przez jakiś czas pewnym wyzwaniem. Jednak, podobnie jak nasi goście, chcemy, by wirtualną kawę zastąpiła ta prawdziwa – aromatyczna, świeżo mielona, pita z widokiem na rzeczywiste jezioro, w towarzystwie ludzi, z którymi możemy porozmawiać na żywo. Właśnie oddaliśmy do użytku po remoncie największe sale kongresowe, by goście mieli dla siebie wystarczająco dużą przestrzeń. Nasz teren pełen jest zielonych miejsc na świeżym powietrzu, gdzie możemy zorganizować spotkanie w bardziej swobodnej atmosferze – bez garniturów, z moczeniem nóg w Jeziorze Szeląg Mały, na kajakach czy na rowerach z piknikiem w lesie. Dużą popularnością w ostatnim czasie cieszą się także kąpiele leśne – spacery z przytulaniem się do drzew, warsztaty mindfulness czy relaksujące koncerty na misach i gongach – mówi Aneta Wolak, odpowiadająca za sprzedaż MICE.

– Prawie trzy dekady pracy w obsłudze gości i organizacji spotkań to ogromny kapitał. Kapitał, który owocuje setkami szkoleń, konferencji, imprez integracyjnych, bankietów, które odbywają się w Hotelu Anders każdego roku. Jakość naszej pracy podkreślają liczne nagrody, które dostajemy jako hotel oraz takie, które indywidualnie otrzymują nasi pracownicy – mistrzowie w swojej dziedzinie. Niektórzy są z nami od początku, inni pracują po kilkanaście lat. Pandemię przetrwaliśmy razem – nie wyobrażam sobie, że mogłoby być inaczej. Doceniają to także nasi goście, których cieszy zaangażowany, odpowiedzialny i znany im zespół pracowników. Nas z kolei bardzo cieszą relacje z gośćmi, jakie wypracowaliśmy jako Hotel Anders – podsumowuje Tomasz Dowgiałło.

Zobacz Hotel Anders Satare Jabłonki w Wyszukiwarce Obiektów MeetingPlanner.pl >>>