Wiadomo, jak będzie wyglądał voco w Katowicach

Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego jako pierwsza wprowadza na polski rynek markę voco należącą do sieci InterContinental Hotels Group (IHG). Pod szyldem tej marki funkcjonować będzie Hotel Katowice. FBT – Pracownia Architektury i Urbanistyki przedstawiła zwycięski projekt, na podstawie którego obiekt zostanie dostosowany do wymogów sieci IHG.

Hotel Katowice położony jest w samym sercu Katowic – w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego „Spodka”, Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz sali koncertowej Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Dzięki tej lokalizacji goście korzystający z obiektu mają swobodny dostęp do kluczowych punktów aglomeracji: zabytków kultury, centrów handlowych, rozrywko-wych i naukowych.
– voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki, otwartym w Polsce. Nie raz już podkreślałem, że mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek. Jesteśmy przekonani, że marka voco da nową jakość hotelowi Katowice, w którym – ze względu na doskonałą lokalizację – będą mogli zatrzymać się zarówno goście biznesowi, jak i turystyczni. Wierzę, że dzięki podjętym działaniom nasz hotel będzie wyróżniał się na tle innych obiektów i umocni swoją pozycję na turystycznej mapie Katowic – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Polski design i styl voco
Jednym z głównych założeń projektu przygotowanego przez pracownię architektoniczną FBT jest podkreślenie obecnej architektury i nawiązanie do lat, w których powstawał budynek. We wnętrzach znajdują się dzieła polskiego designu, komponujące się ze stylem, który proponowany jest hotelach w marki voco.
Bar w lobby zlokalizowany jest przy oknach, tak żeby w okresie letnim, po rozsunięciu okien, móc korzystać z baru od strony tarasu. Projekt zakłada, że teren patio dostępny jest teraz bezpośrednio z tarasu lobby za pośrednictwem schodów. Z kolei przestrzeń restauracji została powiększona, dzięki czemu naturalne światło wpada do niej od dwóch stron. Pod sufitem znajduje się materiałowa instalacja, która tworzy klimat wnętrza.
W części podziemia wygospodarowana została przestrzeń dla gości konferencyjnych, do której można dostać się za pomocą wind i klatki schodowej. Znajdują się tam sale konferencyjne, utrzymane w kolorystyce powtarzającej się w całym hotelu oraz strefa fitness wraz z siłownią.

Marka, która zaprasza
W założeniu voco łączy w sobie wiarygodność dużej marki z nieformalnością i urokiem indywidualnego hotelu. Pochodząca z łaciny nazwa voco oznacza „zapraszać”, „spotykać się”. IHG podkreśla, że gość poczuje rzeczywistą różnicę pomiędzy innymi hotelami a hotelami voco, które są połączeniem nieformalnego charakteru i jakości globalnej marki w nowoczesnej odsłonie.

Zobacz Hotel Katowice w Wyszukiwarce Obiektów MeetingPlanner.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl