Zmiany w dziale kreacji i designu 180heartbeats + Jung v Matt

Na dole,od lewej: Klaudia Łukasiewicz, Mateusz Michalczyk,Kinga Kraczkowska. Od lewej, u góry: Marcin Mokierów-Czołowski, Michał Murawski, Jan Mazur
Na zdjęciu: Na dole,od lewej: Klaudia Łukasiewicz, Mateusz Michalczyk,Kinga Kraczkowska. Od lewej, u góry: Marcin Mokierów-Czołowski, Michał Murawski, Jan Mazur

Mateusz Michalczyk i Jan Mazur awansowali w dziale kreacji i designu agencji 180heartbeats+Jung v Matt. Agencja zatrudniła także senior motion designera Marcina Mokierów-Czołowskiego oraz nowy team kreatywny z międzynarodowym doświadczeniem Klaudię Łukasiewicz i Kingę Kraczkowską.

Mateusz Michalczyk, dotąd senior graphic designer, został design directorem i koordynuje prace działu design w 180. Natomiast dotychczasowemu szefowi tego działu, Michałowi Murawskiemu, w związku ze wzrostem zleceń produkcyjnych, powierzono nadzorowania tych prac - pracuje teraz jako digital production director (nowe stanowisko w agencji). W dziale design awansował także Jan Mazur, który został graphic designerem.

Nową osobą w tym zespole jest senior motion designer Marcin Mokierów-Czołowski, który jest od lat związany z branżą reklamową, muzyczną oraz prasą. Dotychczasowe doświadczenie zdobywał jako freelancer. Pracował m.in. przy projektach dla Play, Wyborowej, Hyundai, Santander, My Music, Asfalt Records, Hemp Gru, Żabson, MTV/Viacom, X-KOM, Newsweek, Playboy, Commercial Observer.  

Z kolei Klaudia Łukasiewicz pracuje w 180 jako junior copywriter, a Kinga Kraczkowska jako junior art director. Poznały się w Wielkiej Brytanii, gdzie studiowały razem reklamę kreatywną na Buckinghamshire New University w High Wycombe. Podczas pobytu w UK Łukasiewicz odbyła także staż w agencji reklamowej Kidred, gdzie pracowała nad takimi projektami jak Modern Slavery i SsangYong. Natomiast Kraczkowska po studiach trafiła do agencji Haygarth, gdzie pracowała przy projektach dla Sony, Tate&Lyle i Boursin. Została także nagrodzona D&AD za kampanię dla Adidasa „Run For Your Life”, która propagowała pozytywny wpływ sportu na zdrowie psychiczne.

Dział kreacji i designu 180heartbeats + Jung v Matt liczy obecnie 15 osób. Zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl