Beata Koziarska na czele Emoveo Group
Beata Koziarska, twórczyni marki Emoveo, objęła stanowisko prezesa zarządu i dyrektora zarządzającego w Emoveo Group Sp. z o.o.
Emoveo Group, jak podkreśla stojąca na jej czele Beata Koziarska, jest wynikiem przemyślanego działania w obszarze MICE, dopasowanego do realiów rynku oraz wyzwań branży. Mottem agencji stały się trzy zachęty do działania: „Be Inspired. Be Motivated. Achieve”. – „Emoveo” to słowo pochodzące z łaciny, oznaczające idę, wyruszam, podążam. Wizją naszej firmy jest więc zaproszenie klientów do podróży w fascynujący świat motywacji, inspiracji i osiągania celów – wyjaśnia Beata Koziarska.
Emoveo Group działa od maja br. ale jest wynikiem ponad 20-letnich doświadczeń w obszarze MICE. Jak podkreśla twórczyni agencji, tworzący ją zespół to profesjonaliści, z bagażem osiągnięć, siłą pozytywnej energii, dawką życzliwości, dobrego humoru i zaufania w zespołowe działanie. Firma specjalizuje się w obszarze MICE, ale dostosowując ofertę do wynikających z pandemii i izolacji potrzeb klientów i zespołów.
– Czas pandemii zmusił nas wszystkich do weryfikacji swoich celów, marzeń i możliwości ich realizacji. Jak wszystkie agencje, podczas trwania pandemii, dopasowaliśmy się do wymagań rynku. Programy incentive, angażujące eventy oraz konferencje zaczęliśmy realizować w formie digital meetings. Ale wraz z luzowaniem obostrzeń, ważniejsza okazała się misja przygotowywania jeszcze bardziej przemyślanych programów motywacyjnych, team building, nastawionych na integrowanie rozproszonych przez pandemię zespołów, odbudowę kondycji psychofizycznej pracowników i klientów. W naszej ofercie pojawiły się bezpieczne integracje, kreatywne warsztaty i szkolenia, a także różnorodne aktywności wellbeing i digital detox. Dbanie o pracowników, o ich dobrostan, to już nie możliwość, a konieczność dobrze zarządzanych organizacji. Chcemy się wpisać w te działania poprzez nasze programy i uwrażliwienie naszych klientów na te ważne zagadnienia – tłumaczy prezes zarządu Emoveo Group.
Beata Koziarska z turystyką biznesową i motywacyjną związana jest od 25 lat. Przez lata, pełniąc managerskie funkcje i poznając specyfikę wielu branż, zajmowała się współpracą z kluczowymi korporacyjnymi klientami i rozwijaniem kompetencji w zakresie MICE w międzynarodowym środowisku. Nadzorowała projekty w Polsce, jak i za granicą. Związana była m.in. z agencjami Fly Away Travel, ICP Group i Dream Poland. Absolwentka romanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Jak podkreśla, nieustannie poszerza swoją wiedzę branżową, poszukuje nowych rozwiązań, fascynuje się implementacją nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej, a także storytellingiem w przygotowaniu wartościowego contentu.
Realizując projekty i podróżując, odwiedziła ponad 60 krajów – ma wiele miejsc na świecie bliskie jej sercu, uwielbia poznawać nowych, ciekawych ludzi, a także lokalne kulinaria.
Prywatnie, jest wolontariuszem organizacji prozwierzęcych, domem tymczasowym dla psów i kotów, pasjonatką kuchni roślinnej, nauki języków obcych (obecnie uczy się czwartego), a także medytacji mindfulness.