Do zespołu Focus Media Group dołączył Przemysław Kurdziel, obejmując stanowisko new business director, na którym jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii biznesowej Focus Media Group oraz Imagine Nation. Wcześniej przez blisko cztery lata pracował jako business development manager w Walk Events.
Przemysław Kurdziel posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobył realizując działania zarówno po stronie agencji, jak i międzynarodowej korporacji.
W Focus Media Group jako new business director jest odpowiedzialny za określanie priorytetów biznesowych i kierunków rozwoju agencji oraz ich wdrażanie. Zajmuje się również prowadzeniem działań przetargowych, pozyskiwaniem nowych klientów oraz rozwijaniem współpracy z obecnymi kontrahentami agencji.
Jako business development manager w Walk Events odpowiadał za działania z obszaru new business, budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Koordynował również kwestie dotyczące partnerstw i sponsoringu w ramach projektów, takich jak Verva Street Racing 2016 czy Orlen Warsaw Marathon 2017.
Swoje kompetencje rozwijał także w Perfectto, w której na stanowisku new business director prowadził business development, wdrażał strategię marketingową agencji oraz realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Wcześniej pracował jako specjalista ds. marketingu w firmie doradczej EY (dawniej: Ernst & Young), prowadząc między innymi jej największy projekt marketingowy – konkurs EY Przedsiębiorca Roku.
Przemysław Kurdziel jest również zaangażowany w działalność dydaktyczną. Prowadzi zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim, przybliżając studentom zagadnienia z zakresu zarządzania marką oraz event marketingu. Jako trener współpracuje też z firmą szkoleniową specjalizującą się w edukacji eventowej „Świat Eventów”.
Focus Media Group – polska agencja marketingu zintegrowanego założona w 2003 roku. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne w obszarach: ATL, BTL i digital. W jej strukturach funkcjonuje również agencja event marketingowa Imagine Nation, realizująca działania z zakresu experiential, event i field marketingu. W agencji pracuje ponad 100 specjalistów. W 2012 roku magazyn Media i Marketing Polska przyznał jej tytuł „Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku”, a w 2015 – wyróżnienie specjalne w tej kategorii. W swoim portfolio posiada projekty o zasięgu lokalnym i międzynarodowym, zrealizowane m.in. dla takich klientów jak: Bouygues Immobilier Polska, Brown-Forman, Dell EMC, LOréal Professionnel, Mercedes-Benz Polska, Nationale-Nederlanden, Philip Morris Polska Distribution, PKN Orlen, Polsat, PZU, Velux.