Przemysław Kurdziel dołączył do Focus Media Group

Do zespołu Focus Media Group dołączył Przemysław Kurdziel, obejmując stanowisko new business director, na którym jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii biznesowej Focus Media Group oraz Imagine Nation. Wcześniej przez blisko cztery lata pracował jako business development manager w Walk Events.
 
Przemysław Kurdziel posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobył realizując działania zarówno po stronie agencji, jak i międzynarodowej korporacji.
W Focus Media Group jako new business director jest odpowiedzialny za określanie priorytetów biznesowych i kierunków rozwoju agencji oraz ich wdrażanie. Zajmuje się również prowadzeniem działań przetargowych, pozyskiwaniem nowych klientów oraz rozwijaniem współpracy z obecnymi kontrahentami agencji.
 
Jako business development manager w Walk Events odpowiadał za działania z obszaru new business, budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Koordynował również kwestie dotyczące partnerstw i sponsoringu w ramach projektów, takich jak Verva Street Racing 2016 czy Orlen Warsaw Marathon 2017.
 
Swoje kompetencje rozwijał także w Perfectto, w której na stanowisku new business director prowadził business development, wdrażał strategię marketingową agencji oraz realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Wcześniej pracował jako specjalista ds. marketingu w firmie doradczej EY (dawniej: Ernst & Young), prowadząc między innymi jej największy projekt marketingowy – konkurs EY Przedsiębiorca Roku.
 
Przemysław Kurdziel jest również zaangażowany w działalność dydaktyczną. Prowadzi zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim, przybliżając studentom zagadnienia z zakresu zarządzania marką oraz event marketingu. Jako trener współpracuje też z firmą szkoleniową specjalizującą się w edukacji eventowej „Świat Eventów”.

Focus Media Group – polska agencja marketingu zintegrowanego założona w 2003 roku. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne w obszarach: ATL, BTL i digital. W jej strukturach funkcjonuje również agencja event marketingowa Imagine Nation, realizująca działania z zakresu experiential, event i field marketingu. W agencji pracuje ponad 100 specjalistów. W 2012 roku magazyn Media i Marketing Polska przyznał jej tytuł „Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku”, a w 2015 – wyróżnienie specjalne w tej kategorii. W swoim portfolio posiada projekty o zasięgu lokalnym i międzynarodowym, zrealizowane m.in. dla takich klientów jak: Bouygues Immobilier Polska, Brown-Forman, Dell EMC, LOréal Professionnel, Mercedes-Benz Polska, Nationale-Nederlanden, Philip Morris Polska Distribution, PKN Orlen, Polsat, PZU, Velux.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl