Anna Wiśniewska w ExperienceCorner.com
Z początkiem kwietnia Anna Wiśniewska objęła stanowisko marketing managera w ExperienceCorner.com, która wchodzi w skład grupy firm z Pracownią Gier Szkoleniowych.
Anna Wiśniewska w ExperienceCorner.com zajmie się stworzeniem strategii marketingowej i budowaniem świadomości marki, obecnością w social media, prowadzeniem kampanii reklamowych, a także działaniami z obszaru komunikacji.
Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała w Metropolitan Investment, IMS SA oraz Agorze, gdzie zajmowała się koordynacją projektów oraz tworzeniem koncepcji i strategii działań marketingowych dla marek w ramach grupy dla takich tytułów jak „Duży Format”, „Wysokie Obcasy Extra” czy „Magazyn Książki”.
ExperienceCorner.com to pierwszy w Polsce internetowy sklep z interaktywnymi narzędziami szkoleniowymi. Oferta skierowana jest do managerów i specjalistów z obszaru HR oraz trenerów, edukatorów i psychologów. Przestrzeń stworzona w Showroomie na warszawskim Mokotowie pozwala na przetestowanie narzędzi oraz konsultacje z ekspertami. Experience Corner to także dystrybutor profesjonalnego wyposażenia sal konferencyjnych (takich marek jak Neuland, Catchbox, Samsung).
Experience Corner wchodzi w skład grupy firm z Pracownią Gier Szkoleniowych oraz współtworzy polską firmę projektującą gry na miarę - Competence Game, oferującą rozwiązania w zakresie pomiaru kompetencji przy użyciu gier online.