Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

ADN Centrum Konferencyjne

Warszawa (mazowieckie)

Arche Hotel Częstochowa

Częstochowa (śląskie)

Cukrownia Żnin

Żnin (kujawsko-pomorskie)

Zamek Janów Podlaski****

Janów Podlaski (lubelskie)

Warsaw River View

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze usługi

WygodaMICE

Kraków (małopolskie)

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)
A A
Personalia

Maciej Sikorski business development managerem w Emlab

Do agencji Emlab (Grupa S/F) dołączył Maciej Sikorski, który objął stanowisko business development managera. Sikorski przeszedł do Emlab z Runmageddonu, gdzie pełnił funkcję commercial & sales directora.
 
W Emlab będzie odpowiedzialny za komercjalizację portfela biznesowego agencji oraz rozwój obszaru business development. Do jego zadań będzie należał rozwój biznesu, między innymi w oparciu o kreację i sprzedaż produktów własnych z wykorzystaniem szerokich kompetencji pozostałych spółek w ramach Mediacap: gamingowych (Gameset), influencer marketing (Talent Media / LifeTube) oraz digitalowych (The Digitals). Będzie raportował bezpośrednio do Wojciecha Małysza, managing directora.
 
– Dołączenie Macieja do naszego zespołu to konsekwencja rozwoju agencji, ale i kolejny krok w realizacji strategii, w którą wpisuje się rozwój własnych formatów i działań opartych o unikalne na rynku połączenie kompetencji całej Grupy. Korzystając z tej synergii, chcemy zaoferować naszym klientom skuteczne rozwiązania, które realnie przełożą się na rozwój ich biznesów i sprzedaż. Maciej to doświadczony i skuteczny manager, które doskonale rozumie cele i wyzwania jakie przed nami stoją, dlatego nie mam wątpliwości, że świetnie poradzi sobie w nowej roli – komentuje Wojciech Małysz.
 
Maciej Sikorski posiada 14-letnie doświadczenie w branży event marketingu oraz sponsoringu sportowego (sprzedaż praw sponsoringowych). Ostatnie dwa lata spędził jako commercial & sales director w Runmageddonie, gdzie w całości odpowiadał za komercjalizację biznesowego portfela marki. Przez ten czas wartość wpływów z tytułu sprzedaży praw sponsoringowych wzrosła o 250 procent.
Wcześniej przez trzy lata zajmował stanowisko senior account managera w Havas Sports & Entertainment, gdzie pracował między innymi dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma czy Sony Computer & Entertainment.
 
Zanim dołączył do Havas Sports & Entertainment, związany był między innymi ze Sport Management Polska, gdzie odpowiadał za realizację jednego z największych polskich projektów sponsoringowych – T-Mobile Ekstraklasa.
Doświadczenie zawodowe zdobywał również w jednym z łódzkich klubów golfowych na stanowisku PR & event managera oraz jako manager reprezentacji Polski w rugby. Od maja 2017 roku jest licencjonowanym promotorem boksu zawodowego.
21 maj 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.